PDA

Vis full versjon : CF Trunk Panel til 850



Even
05/12/10, 21:01
Hei, har sett en carbon plate til og ha bak skilte bak på bakluka på 850 sedan som er i carbon. Noen som vet hvor jeg kan få tak i den?

mrstfu
06/12/10, 00:30
nesten garantert hjemmelagd. det finnes en del firmaer som lager på bestilling, evt får du "carbon"film til å klistre på, som ser overaskende ekte ut.

jeg har hvertfall aldri sett det til salgs, har dog sett en del spesielle ting i carbon. dashbord, airbagdeksel i rattet osv. har du penga har du mulighet.

mener det er et sted som heter carbonfibreworks i usa, som gjør en del slike sære saker.

Nero
06/12/10, 21:15
Har også sett at det finnes slike plater i CF, dog husker jeg ikke om det var på ebay eller om det var noen på et eller annet forum i usa som hadde det. Men jeg har også sett folie som mrstfu nevner over her, brukt til akkurat det samme.

Man kan få kjøpt både matt og blank folie, med såkalt 3D struktur sånn at det ser faktisk veldig ekte ut og vil være et godt alternativ for en evt. CF plate hvor kanskje salt, støv, vann etc kan komme bak da den må festes på et vis kontra folie som bare strykes på lakken.

Tror at dette er folie:
http://forum.vccn.no/

mrstfu
06/12/10, 22:50
man skal kjøre en del detaljer for at det skal se pent ut, men når man først gjør det, kan det bli stilig:D