PDA

Vis full versjon : Høytalere V70 97modell



Ivar Hestø
04/12/10, 05:48
Hei, har standard anlegg i bilen, og ikke noe ekstra forsterkerkit, og uorginal spiller.

Satt å så litt på disse høytalerene i D-stolpen, og lurte på om det bare er å montere disse, eller må man ha "stor-stereoen" fra volvo for at disse skal fungere?



Mvh

Maen850
04/12/10, 13:55
Ligger det kabler der, så er det bare å koble på det.
Hvis det ikke er kabler, så drar du kabler selv. Lyd derfra kan du få med den simpleste cd-spilleren fra biltema, så tror din holder.

Tore
06/12/10, 15:45
Jeg har høytalere i d-stolpen. Kan ikke se for meg annet enn at de har vært der siden tidenes morgen. Bilen min er levert ny uen volvo-stereoanlegg men med en Alpine spiller med CD-magasin i fronten. Har byttet til 2-Din kina DVD/navigasjon/alt-mulig-rart-spiller og det er fortsatt lyd og slikt i D-stolpene. Regner derfor med at dette er plug'n'play om du ikke har høytalere der....

Nilsebu
06/12/10, 22:14
Hvor i D-stolen er disse lokalisert? Der med rillene til høyre og venstre for bakruta? Og hvor store høyttalere skal det være der? Må jo ut å sjekke nå :)

Ivar Hestø
07/12/10, 05:39
Jeg har høytalere i d-stolpen. Kan ikke se for meg annet enn at de har vært der siden tidenes morgen. Bilen min er levert ny uen volvo-stereoanlegg men med en Alpine spiller med CD-magasin i fronten. Har byttet til 2-Din kina DVD/navigasjon/alt-mulig-rart-spiller og det er fortsatt lyd og slikt i D-stolpene. Regner derfor med at dette er plug'n'play om du ikke har høytalere der....


Hørtes bra ut. Nei holder på med en liten oppgradering med nye orginal-deler, siden de orginale som har stått der siden 97, har holdt ut så lenge med god lyd, så tenkte jeg å gå for nye orginal-høytalere, og samtidig stappe inn litt flere i de hulrom som var designa for det :)

Edit: De i D-stolpen ser slik ut, og vet ikke hvor store de er, men er jo bare å klikke inn disse orginale vett :)
http://www.finn.no/finn/torget/butikk/annonse?finnkode=13483581

ThePlace
07/12/10, 18:55
...så tenkte jeg å gå for nye orginal-høytalere...

Hvilken høytalere er det du går for? Premium Sound fra Dynaudio?

Ivar Hestø
09/12/10, 05:08
For å være ærlig, så vet jeg ikke helt. Kom over en annonse på Finn.no som skulle selge foran å bak, nye i eske. Og når jeg tok kontakt med selgeren, så visste det seg at det var en volvoforhandler i Bodø som skulle tømme litt lagervare, så slo til på de, siden de bare skulle ha halv pris.

Så regner egentlig med at det er helt standard, noe som holder lenge for meg.