Vis full versjon : Felgenes verdi?
Har et sett GOTTI split felger liggende i garagen, de passer volvo 200 serie
(5x108). De er 16", jeg kjenner ikke ET mål, men jeg prøvde dem på min 242GT og der passet de fint.
Søk selv på google - GOTTI.
http://forum.volvoforum.no/gallery/image.php?mode=medium&album_id=2&image_id=332
Dette er forholdsvis sjeldne felger, som ymse splitfelger fra OZ og BBS. :) Jeg la akkurat ut noen OZ Hartge 17x8" for salg for 7500 med dekk, ikke strøkne felger. - så vet du hvor landet ligger. :) Ligger ett sett med BBS RS på blocket nå for 30 000,-, så alt kommer ann på tilstanden.
Syns senteret ser litt slitt ut? Kunne egentlig vært interessert i disse jeg. :)
Muren Motorsport
03/12/10, 21:19
sjeldent er en ting.. Pent noe annet..
er jo ikke mye som skal til for å få di strøkne ,,bare lakke opp igjenn senter det:P
v0lv0 Aksar
03/12/10, 22:45
Dette er forholdsvis sjeldne felger, som ymse splitfelger fra OZ og BBS. :) Jeg la akkurat ut noen OZ Hartge 17x8" for salg for 7500 med dekk, ikke strøkne felger. - så vet du hvor landet ligger. :) Ligger ett sett med BBS RS på blocket nå for 30 000,-, så alt kommer ann på tilstanden.
Syns senteret ser litt slitt ut? Kunne egentlig vært interessert i disse jeg. :)
ein ting e å forlanga, å ein aen ting er ka du får!
tipper max 8000 jeg, pga de er ikke så veldig pene etter min smak :P
men dette er min mening da :)
Brukte felger har desverre en tendens til å bli veldig lite vedt. Men gamle klassiske splitt felger holder seg bra i pris. Så du burde vel få en del for de.
Jeg skal få min bror til å ta dem med til norge, siden frakt fra danmark er dyrt.
Felgene er forøvrig ikke slitt eller kantkjørt etter min mening.
Har du planer om å selge de eller er du bare ute etter å vite hva de kan være verdt?
jeg ville ikke gitt 1000kr engang,men på den andre siden så finnes det de som ville gitt 10000,-
Hvis det er snakk om å selge de så er det bare å gå ut ifra en bestemt pris,og sjekke intressen deretter.
sånn generelt er brukte felger lite verdt,selv om de er svindyre nye.
Ser for meg en 240 75-78 modell,svinlåg med de hjula..
kunne blitt kult:)
slike? http://www.jsraid.com/shop/product.php?xProd=187
Det er akkurat sånn de ser ut ja (Ekren)
så er det nok ca 3600kr pr felg (14-15.000kr for et sett), altså nypris. + frakt til norge som sikkert er dyrt.
Jeg tror nok jeg ender opp med å selge dem, enten i norge eller i sverige. I Danmark er ikke volvo så populært.
(Terje1) Ja det er ofte sånn at brukte felger faller i pris :)
Man burde nok bare kjøpe volvo polaris 17", de blir bare dyrere og dyrere for hvert år som går.
Det er ikke samme felgen som ekren linket til. Men vil tro det skal bli veldig lett å bli kvitt, både jeg og anders.g er interesserte.
volvoRsport
05/12/10, 22:01
Det er ikke samme felgen som ekren linket til. Men vil tro det skal bli veldig lett å bli kvitt, både jeg og anders.g er interesserte.
Disse er det nok: http://www.gbsalpine.com/wheel/gotti/eng/75ba.html
Gotti 75BA
Er ikke identiske de heller. Se avstanden mellom skruene. Det skal vel ikke være avvik fra bilde vil jeg tro.
Har sendt en PM jeg, hadde vært hyggelig med svar. :)
volvoRsport
06/12/10, 17:02
Er ikke identiske de heller. Se avstanden mellom skruene. Det skal vel ikke være avvik fra bilde vil jeg tro.
Vil tro det har med størrelses forskjellen å gjøre, 15" vs 16".
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.