PDA

Vis full versjon : Treff



Wrasko
13/12/09, 22:41
Hvordan blir det med treff for medlemmer av dette foraet etterhvert?

Tenker mest siden det er mange av de som har startet dette foraet som drev å organiserte treff før

Morgis
13/12/09, 22:46
Hei.
Gaupe har hintet til noe i denne tråden.
Men noe mer enn det, vet ikke jeg =)

http://test.vccn.no/showthread.php?t=55

Wrasko
13/12/09, 22:48
Joda, fabrikkturen blir jo fin den, men jeg tenkte i hovedsak mer på muligheten for banetreff.

Men museum etc er meget fristende. Og blir med jeg :)

Morgis
13/12/09, 22:49
Helt sikkert ikke umulig å få til.
Dette er vel noe fru Per Turbo kanskje har mer erfaring med, så kanskje han kan svare litt etterhvert :)

Wrasko
13/12/09, 22:50
Regner med det, siden det var han som plasserte meg og madammen som banemannskap i sommer :)

THolandsli
13/12/09, 22:50
Treff blir det nok fremover skal du se. Vi jobber med å bygge opp et styre som blant annet innehar en posisjon som treffansvarlig. Får vi inn riktig mann der så blir det nok fart i sakene. :D

Per Turbo
13/12/09, 22:56
Treffene jeg har hatt i regi av VF kommer naturlig nok til å være i regi av VCCN fremover, og etterhvert som vi er i gang vil treffinfo komme :)

Veronica
15/12/09, 00:10
Treffene jeg har hatt i regi av VF kommer naturlig nok til å være i regi av VCCN fremover, og etterhvert som vi er i gang vil treffinfo komme :)

Flink gutt ;)
Dette har jeg trua på...spesielt siden jeg har snakka med Volvia ang sponsing i tillegg...:D

microplex
16/12/09, 00:14
Treffene jeg har hatt i regi av VF kommer naturlig nok til å være i regi av VCCN fremover, og etterhvert som vi er i gang vil treffinfo komme :)

hjelper deg gjærne jeg:D

Joakim-G_R
06/01/10, 19:50
Ønsker også om å få god informasjon i god tid, da det er lettere å få ut ordet, og få med seg flere som ikke er hardbarka forumbrukere.. :)