Vis full versjon : Rådelager 850
klare eg sjifta rådelager uten og ta ut motor? bare med og ta av bunnpanne og den der andre nedredelen?
klare eg sjifta rådelager uten og ta ut motor? bare med og ta av bunnpanne og den der andre nedredelen?
Hvorfor skal du bytte dette? Rådebank?
det kan du klare uten å ta ut motoren ja.
TeamBørnOut
29/01/10, 18:14
Hvorfor skal du bytte dette? Rådebank?
------ skal vell hente meg en hvitmotor på søndag. det første jeg skal gjøre er å bytte lagre! VIKTIG!!
japp banker som bare det, men nå står den i 7 steiner, reg reim har hoppet virker det som, så ikke så mykje ijen av den, skal ta av toppen imårå og sjå kos det ser ut, så en 2.0l t5 selges:P reiser til sverige på torsdag og henter ny:P
Hehe, yep, minnes bare at hvis du har hatt rådebank så kan veiva mest sannynlig være oval i tillegg som forårsaker rådebank igjen om litt ;). Derfor jeg lurte.
Fordel å se over veiva en tur ja. Rådelager blir gjerne bytta for en grunn, ikke for moro skyld... Jeg fikk rådebank i fjor vinter, og kast i veiva... Lagrene var nesten borte...
hehe, stemmer det, deffor henter eg nye motor:P
eg har ein 2.3 t5 og denne 2.0 t5en så en av dem skal eg fikse og hive i 240en så eg henter bare nye til 850en:P
TeamBørnOut
01/02/10, 06:09
hah! vi starta opp bilen. tok en tur. hørte det rasla på litt turtall :P leverte den... måtte ha kjørbar bil... :D
sikkert vært skrudd opp trykket på ellerno..
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.