PDA

Vis full versjon : Arrangere et mini treff i sammenheng med Top Gear Live i Oslo?



Nilsebu
02/12/10, 00:46
Er vel en del Top Gear tilhengere her, og en del skal vel til Oslo for å se dette showet.

Kunne vel kanskje vært noe å samles en ettermiddag for litt volvoprat?

mrstfu
02/12/10, 03:07
absolutt en god ide, sånn jeg ser det. Husker ikke helt, men Top Gear skal til Telenor Arena?

kan ikke si jeg er klar over plasser man kan møtes der nede, men man ordner da noe:D

Steen
02/12/10, 13:14
Etter hva som står på min top gear billet skal det være i oslo spektrum.
Men hadde vert bra med et treff etterpå:) Men vordan blir det? er jo så mange forskjellige dager og tider det er show på.

mrstfu
02/12/10, 16:37
hvor mange show skal det være?

jeg ser for meg at vi kan arrangere en gettogether på en avtalt dag, feks siste dagen Top Gear er her, og tilpasse litt i forhold til når showet er, hvor mange som som kommer langveisfra og hvilke dager de kommer på...

noe får vi til.:D

Nilsebu
02/12/10, 17:12
Showene går vel 12, 15 og 20 hver dag? Fredag til søndag. Jeg kommer vertfall til tønsberg / horten på torsdagen, og reiser hjem søndag eller mandag. Alt etter hva som passer meg best mtp svenskegrensen :)

Lillegutt
02/12/10, 22:10
du skal kjøre volvoen ja? nilsebu

Nilsebu
02/12/10, 22:50
du skal kjøre volvoen ja? nilsebu

Stemmer :) Miriam skal over fjellet med meg bak rattet og ikke på passasjersiden :)

Miriam er bilen altså :P

mrstfu
03/12/10, 01:22
da er vel sentrum bare å utelukke, men parkeringsplassen på Valle Hovin funker fjell. hvis ikke vet jeg om en del plasser, litt bortgjemte, med plass til en 30 biler:D

ASK Racing
09/12/10, 16:52
absolutt en god ide, sånn jeg ser det. Husker ikke helt, men Top Gear skal til Telenor Arena?

kan ikke si jeg er klar over plasser man kan møtes der nede, men man ordner da noe:D

spectrum :)

Nilsebu
09/12/10, 22:31
oslo spectrum ja!! Får vel bare prøve å finne et litt åpent område hvor det er mulig å treffes. Dere lokalkjente har dermed fått en oppgave :)

ASK Racing
09/12/10, 22:39
oslo spectrum ja!! Får vel bare prøve å finne et litt åpent område hvor det er mulig å treffes. Dere lokalkjente har dermed fått en oppgave :)

ikea er jo en god plass både sleependen og furuset har god parkeringsplass :) oppe til 11 og 9 så spørs om det er ledig andre dager en søndag da :(

å parkeringa på city kosta 27 kr påbegynt halvtime sist jeg var der :)

nye parkeringshuset på oslo s (på opra siden) var det max 300 døynet mins jeg fra en gang jeg var der :)

Nilsebu
09/12/10, 22:43
Finnes det ikke noen skoler eller typiske råneplasser utenfor kebaben eller noe?

ASK Racing
09/12/10, 22:47
så kjent er jeg desverre ikke, de plassene jeg viste om for noen år siden er stengt av, eller omgjort til noe annet :(

skal se om jeg får hørt med søstra mi, hu bor der inne nå :) men hu kan være litt kort, (som enkelte er :) ) hehe skal vertfal spørre :)

locked
09/12/10, 22:50
Eg foreslår lørdag, søndag passar det ikkje så bra å treffast på ettermiddagen for oss som har timesvis med køyring for å komme heim igjen.

Nilsebu
09/12/10, 22:51
enig med locked her.. har mange timer bak rattet selv også, med mindre det blir bcb på mandagen?? :)

Lørdagen passer best. Kanskje etter siste forestilling før alle hiver i seg øl? Føler før kl 12 en lørdags morgen blir litt tidlig.

ASK Racing
09/12/10, 22:55
lørdag er nok den beste dagen for de fleste, desverre har jeg blett søndag kl 12 :( ble noe dritt med bestillingen min, så mista første fårestilling fredag som var den jeg helst ville ha :(

Lillegutt
09/12/10, 23:14
jeg kan sikkert komme på møte jeg. men skal ikke på top gear

Nilsebu
09/12/10, 23:35
Alle er velkomne :)

mrstfu
09/12/10, 23:42
på Ensjø er det et par plasser, med plass til en 30 - 40 biler om man samarbeider litt. Det vi kunne gjort var å hørt med feks Valle Hovin om vi får lov til å bruke plassen deres en dag, i forbindelse med Top Gear. Bare holde oss (les: meg) unna forrige bommert, altså ikke presentere oss som VCCNmedlemmer:D

problemet med IKEA er at de er opp på søndager og. Helvettes svenskejævler...

Nilsebu
09/12/10, 23:50
på Ensjø er det et par plasser, med plass til en 30 - 40 biler om man samarbeider litt. Det vi kunne gjort var å hørt med feks Valle Hovin om vi får lov til å bruke plassen deres en dag, i forbindelse med Top Gear. Bare holde oss (les: meg) unna forrige bommert, altså ikke presentere oss som VCCNmedlemmer:D

problemet med IKEA er at de er opp på søndager og. Helvettes svenskejævler...

Var det vccn MEDLEM du presenterte deg som sist da? :P

La oss ikke spore av nå.

Hvor langt er det å kjøre til Ensjø fra Oslo sentrum?

Shaiko
09/12/10, 23:54
Bare holde oss (les: meg) unna forrige bommert, altså ikke presentere oss som VCCNmedlemmer:D




Hva er galt med det ?

Nilsebu
09/12/10, 23:55
Hva er galt med det ?

Ble litt styr en gang når et medlem presenterte seg som en moderator når vedkommende skulle ringe rundt for å finne en plass for et treff.

mrstfu
10/12/10, 01:51
nærmere bestemt: MEG.

jeg blei litt ivrig, og presenterte meg som representant for VCCN. skulle noe ulovlig/uheldig skje, vil VCCN som klubb og foretak få masse negativ omtale, er dette dumt da det ikke er et treff arrangert av VCCN, men av medlemmene seg imellom.

mrstfu
10/12/10, 01:53
Var det vccn MEDLEM du presenterte deg som sist da? :P

La oss ikke spore av nå.

Hvor langt er det å kjøre til Ensjø fra Oslo sentrum?

Presenterte meg ikke som MEDLEM, men jeg sa jeg ringte PÅ VEGNE AV. verre det, sånn i etterkant.

Fra Ensjø til Oslo Sentrum er det ganske nøyaktig 143 pakistanere og et steinkast. Altså, gjennom Tøyen.

eiriksmil
10/12/10, 02:12
Hva med om dere møtes ved Ullevål Stadion? :) Sålenge det ikke er noe fotballkamp på g da..

mrstfu
10/12/10, 19:01
er absolutt en mulighet, selv om jeg bare ar vært der i kraftig beruset tilstand, mener jeg å erindre en ganske stor parkeringsplass i bakkant der.

Nilsebu
10/12/10, 19:03
Er maks uheldige hvis det er en kamp på en lørdag... vertfall en kamp det er verdt å se for folk.

mrstfu
11/12/10, 03:07
da finner vi et annet sted, nok av steder å stå. det stedet jeg tenker på, er ikke betalingsparkering, men er heller ikke lov å parkere der uten bevis. samtidig har jeg på følelsen at håndheving av disse reglene er noe labre, er utenfor Onninen på Ensjø, for de som vet hvor det er. Så lenge vi ikke parkerer og stikker av, går det nok bra.

Nilsebu
21/03/11, 23:28
bump! Eller krasjer alt med generalforsamling + Live showet ?

aarnes
23/03/11, 11:29
Vi kan bruke parkeringsplassen utenfor jobben min ;)
Grenseveien 86, rett ved Valle
Plass til en 50-60 biler...

Per Turbo
23/03/11, 12:43
Skal på TG allerede i morgen faktisk, kl 21 :)

Og her kommer gledesdreperen :) Neida..

Tanken er igrunn god den, og burde være mulig. Lørdag formiddag har VCCN årsmøtet sitt på Bilia Jessheim fra 10-14, det blir møte og ikke treff.

Av plasser i området sentrum er det ikke så mange steder å være uten at det koster eller er ulovlig. Første og beste stedet jeg kommer på er parkeringen som er ved siden av Statoil Furuset (inntil jernveggen der), Bilia Fornebu, Tjuvholmen/Aker Brygge, Plantasjen Storo, Valle som mrstfu nevner.. er litt plasser rundt omkring.

Selv skal jeg møtte en kamerat (http://no.wikipedia.org/wiki/Bacardi) på kvelden men blir det noe på ettermiddagen kan jeg tenkes å være med. ;)

kjellt
25/03/11, 10:08
Gled dere!! :d