EspenAa
30/11/10, 13:43
Har abs/trac på bilen min som ikke virker... Det hele begynte med at abs/trac kom å gikk. nå i det siste har dem begge lyst konstant.. Hadde bilen på obd i sommer da viste det seg at det var abs føler høyre bak. Fikk byttet begge bak siden dem er i samme kontakt. tok av batteri i over 15min. men lampen lyste for det.
Fikk tatt ny diagnose fikk sletta feil kode høyre bak, men da viste det seg at det var styreenheten til absen er ødelagt.. sjekket med volvo verksted og den styreenheten koster 6500,- :eek:
tok opp kontakta i abs styreenheten, starten bilen lampen lyste ikke. kjørte 10meter å bremset da virket absen men så kom det igjen med en gang je bremset..
hva skal jeg gjøre? ta opp styreenheten å lodde den?
Fikk tatt ny diagnose fikk sletta feil kode høyre bak, men da viste det seg at det var styreenheten til absen er ødelagt.. sjekket med volvo verksted og den styreenheten koster 6500,- :eek:
tok opp kontakta i abs styreenheten, starten bilen lampen lyste ikke. kjørte 10meter å bremset da virket absen men så kom det igjen med en gang je bremset..
hva skal jeg gjøre? ta opp styreenheten å lodde den?