Vis full versjon : 760 88- baklykter med hvitblink? Hvor?
Hei! Sikler litt på 760 90- med hvitblink, altså de breie, ikke 740!
Altså disse baklyktene:
http://www.junsele.com/viewpic.asp?id=26618
Takkr for svar!
pedersens-racing har til 2000kr
mvh
For meg ser det ut som det er 740 varianten? Altså de "smale" ?
Det der må du vel lage selv.
Så de er ikke å få tak i?
Må klippe og lime diverse plastdeler da`?
Mener jeg så på http://scstylingno.jetshop.se en gang at de hadde disse, men de blei vekk for en tid tilbake?
760 88-89 har jo de smale.
er vel kun 90 modellen som har de brede.
Har aldrig sett noe sted de selger de brede med hvit blinklys nei.
760 88-89 har jo de smale.
er vel kun 90 modellen som har de brede.
Har aldrig sett noe sted de selger de brede med hvit blinklys nei.
Åja, takk for rettelsen!
Neinei, æsj er jo mye penere med breie hvitblink enn de smale :P
Rumpa ser breiere og lavere ut liksom ;)
Ditta er brei lyktene... :)
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/11/2025.jpg
Etter 1990 di kom med den breie typen på 760, samtidi kom 740 også med den typen lykt, men ikke like brei.
Og som sagt før, du får ikke kjøpt brei typen med hvit blink.
Men du får kjøpt den kjedlige typen med hvit blink, og det blir slettes ikke så dumt med en refleksplate av samme design.
Etter 1990 di kom med den breie typen på 760, samtidi kom 740 også med den typen lykt, men ikke like brei.
Og som sagt før, du får ikke kjøpt brei typen med hvit blink.
Men du får kjøpt den kjedlige typen med hvit blink, og det blir slettes ikke så dumt med en refleksplate av samme design.
Du får vel ikkje kjøpt 760 90-lykta lengre heller? Er vel gått ut?
venstre side er å få tak i, høyre er utgått
venstre side er å få tak i, høyre er utgått
Har du sjekka både US og Eurolykta? Hadde US-lykter på min 760, var lys ut på sidene også der.
Begge US lyktene er utgått også, er bare venstre europalykt som er mulig å få tak i
Begge US lyktene er utgått også, er bare venstre europalykt som er mulig å få tak i
Er jo veldig dumt, for dette er jo slitedelar, med tanke på kor dårleg kvalitet det er på glaset på desse lyktene.
Ja, og litt rart at kun en side er tilgjengelig enda, koster litt da men..koster(kostet) 2473 med moms stk
Ja, og litt rart at kun en side er tilgjengelig enda, koster litt da men..koster(kostet) 2473 med moms stk
Kosta 1200 kr i 98, det syns eg var grusomt dyrt :rolleyes:
Kosta 1200 kr i 98, det syns eg var grusomt dyrt :rolleyes:
Prisen har i allefall steget, tengte å bestille to nye lykter til min men ble jo ikke noe av det no da..
Rart at de som produserer hvitblinklykter for ettermarkedet ikke lager 760 90- lykter i hvitt, er tydeligvis marked for det :)
Syns 760 lyktene skall få ha sitt orginale stuuk eg..
og ikkje trimme dei med kvite glas...
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/11/1081.jpg
Da så :P
Så de hadde noen på eBay til 760, men spørs om ikke det bare blir 740 90- med hvitblink da, er jo penere enn legolyktene ;)
Men kan se for meg at 760 90- med oransj ryggelys oppi her kan være litt tøft også, har du bilde påmontert bil s4nd3r?
ja, dei med hvit blink passer på 760.. ;) men hører ikje till der...
nei. dei ligger på lager.. va tengt og ha dei på 92moden min. med orange lakka lykter framme. trur det hade blitt bra, men bilen er vraka nå.. så dei er til overs...
Og de ska du fortsatt ha til overs? :) Selge?
Åssen er de standsmessig, kretskort, reflektorer, glass osv i tilfelle? :P
Men de lyktene på bildet i første post må vel være ettermarkedsdeler? Eller fikk man hvitblink originalt til 760?
De lager selv ved å bruke blink fra 740 90- lykter
De lager selv ved å bruke blink fra 740 90- lykter
Åja. Hvis man ser nøye på bildet, så vises det at det er et parti på hvitfeltet lengst inn som er noe mørkere enn resten:)
Husker godt jeg så på nettet at det var en kar som hadde laget glassene selv av en gammal dusj:D
og lys armatur... :) sirkel sag og varme pistol...
men litt drøyt og bjynde og knuse glassa på dissa fine lyktene....
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.