PDA

Vis full versjon : Denne 945'n noe å satse på? [Bil kjøpt]



Svirre
29/11/10, 20:20
Fant meg en annen bil på finn. Den har gått langt, men ser bra ut i forhold til distanse den har lagt bak seg.

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=25593537

Hvis noen har anbefalinger å komme med så er det bare å poste! Takker for alle tips og kommenteringer :)

Er mest interessert i turboversjon av 7/900 serien, og da helst stv. Syns det er greit å ha noen hk ekstra ved at jeg drar en del hengere, og da syns jeg sygebensin blir litt dass i forhold!

-Shark-
29/11/10, 20:28
Kamerat som har den..

Har tatt vare på den.. Men skal sies at den hakke gått rett fram hele tiden, når det er glatt ute.
Ellers så brukte turboen endel olje- vet ikke om det er fiksa, leste ikke annonsen.

Svirre
29/11/10, 20:49
Kamerat som har den..

Har tatt vare på den.. Men skal sies at den hakke gått rett fram hele tiden, når det er glatt ute.
Ellers så brukte turboen endel olje- vet ikke om det er fiksa, leste ikke annonsen.

Står ikke noe om oljeforbruket. Litt kjedelig å kjøpe bil en må skru på for å fikse, for det er det jeg lengter etter å slippe det :p

Men så lenge den er tatt godt vare på så skal det være muligheter.

s4nd3r
30/11/10, 01:01
anbefaler deg chevrolet suburban/silverado om du drar tunge ting...
eller dodge ram om du har lastebil lappen.. får ikkje cummings dodge B regga..

har en silverado 2500, 6.5l TD.. arbeids hest... og du finner slike til 40000 - 50000
søk mellom 95 og 99 års modell. og den må ha 8 hjul bolter... da har den det beste driverket... er mange av dei som er C1 regga...

Frydenberg
30/11/10, 02:14
LTn min er en kjempe bil, deilig med turbo når man drar henger og slikt. Denne bilen ser ut til å være mye for pengene. Det med olje forbruket er jo bare å ta av slanger som går ut på kompressor huset på turbon og skjekke om det er olje og søl inni der. Tviler engentilg på at det der noe feil med turbon his det har vært regelmessig olje skift osv på den. Turbon min har snart runda 350 og den har gått på orginalt ladetrykk hele livet og den er det ikke slakk ut inn på og bruker ikke olje eller noe.

Joakim-G_R
30/11/10, 07:48
Bulket kanal/kanaler?

Svirre
30/11/10, 08:41
anbefaler deg chevrolet suburban/silverado om du drar tunge ting...
eller dodge ram om du har lastebil lappen.. får ikkje cummings dodge B regga..

har en silverado 2500, 6.5l TD.. arbeids hest... og du finner slike til 40000 - 50000
søk mellom 95 og 99 års modell. og den må ha 8 hjul bolter... da har den det beste driverket... er mange av dei som er C1 regga...

Sett på dem, men drar ikke så tunge ting :)

Men søker fremdeles etter Volvo :)

gull pilen
30/11/10, 08:55
chevy er dårlige greier om man skal ha seg en bruksbil som bare skal virke og det skal bare utføres vanlig vedlikehold....
dyre deler er det og til det yankee doodle shitet..

R.G
30/11/10, 09:42
chevy er dårlige greier om man skal ha seg en bruksbil som bare skal virke og det skal bare utføres vanlig vedlikehold....
dyre deler er det og til det yankee doodle shitet..

skal ikke si det er dyre deler til dem. har sjøl hadd par dodge, både bensin og diesel og en chevy. deler til amcar (særlig motordeler) er noe av det billigste som er på markede.

Svirre
30/11/10, 10:12
skal ikke si det er dyre deler til dem. har sjøl hadd par dodge, både bensin og diesel og en chevy. deler til amcar (særlig motordeler) er noe av det billigste som er på markede.

Er noe av det billigste og det er ikke vanskelig å få tak i.

R.G
30/11/10, 10:15
ja vokser så å si på trær som gamle 230 blokker:p men er litt snakk på anna forbruk da, men er kurante biler:) vært fornøyd med di jeg har hadd:) men volvo er tingen da;)

Svirre
30/11/10, 10:29
ja vokser så å si på trær som gamle 230 blokker:p men er litt snakk på anna forbruk da, men er kurante biler:) vært fornøyd med di jeg har hadd:) men volvo er tingen da;)

Volvo er tingen, ja :) Men Chevrolet har en utrolig god komfort :)

gull pilen
30/11/10, 10:31
Volvo er tingen, ja :) Men Chevrolet har en utrolig god komfort :)

"om man liker å kjøre rundt i en vannseng"

:D

Joakim-G_R
30/11/10, 10:36
en orginal volvo er vannseng den og. :)

gull pilen
30/11/10, 10:41
ikke i nærheten av en chevy....
jynger jo en uke etter man har kjørt over en fartsdump....:D

Svirre
30/11/10, 10:46
"om man liker å kjøre rundt i en vannseng"

:D

Digg det å :)

Svirre
06/12/10, 20:12
Takker for innspill, men jeg har allerede gått til innkjøp av ny bil :)

Skal oppdatere topic ;)

s4nd3r
06/12/10, 20:28
håh.. silveradoen er god og kjøre, og kjørte 55mil med en stans med astron i helga. ikkje sliten i det heile tatt... og du kan ikje på stå det er dyre deler på chevy.. er moms og frakt som gjør det dyrt...

trur det var runt 1500 for og overhale en 305.. nye pakninger til heile motoren, nye lager, og stempel ringer.. 150 - 200 for ei vann pumpe..

500.- for nye bremse klosser.. nascar preformens greier..


osv osv....