PDA

Vis full versjon : Volvo spesial hjulbolt



Nedkvit'n
29/11/10, 18:53
Hallo, har ein hjulbolt på v70'n min som ikkje er heilt god.

Er ein bolt som er rud med eit stjerneforma tegn inni som pipa passer inni, problemet er at halve "kanten" rundt der som stjerna er, er blitt knekt av, så spesialpipa berre glepper. Nokon som veit om det fins noko verktøy til å fikse dette med, nokon som har vore borti dette før, evnt runda "stjerna" inni midten der. (jævlig innvikla å forklare dette her men)

Har høyrt at det fins nokon "piper" som ein kan skru på med links gjenger inni, nokon som veit kor ein får kjøpt dette i rette str? er dette noko som blir brukt på volvo, reknar med at det ikkje er eg som er førstemann til å ødelegge ein sånn hjulbolt.

Nedkvit'n

Per Ulv
29/11/10, 19:43
Høres jo ut som en volvo orginal låsebolt, ville faktisk tro det er så enkel som å høre med volvo om ikke har ett slikt sett liggende å kunne kjøpt/lånt muttern i det. Har hatt på 740 å den pipa ligner veldig mye på annet sett jeg fant liggende i garasjen.

mrstfu
29/11/10, 21:57
i verste tilfelle kan du sveise på en mutter eller et tverrstag, så du får skikkelig moment på bolten. låsebolter koster ikke så mye:D

Morgis
29/11/10, 22:05
Volvo har nøkler til disse og verktøy om man mister nøkkelen.

Det jeg gjorde var å ofre ei pipe.
20mm eller noe, som jeg varmet skikkelig opp slik at den utvidet seg nok til å kunne bli slått over låsebolten. Så lot jeg den kjøle seg ned, og da var det bare å skru den ut :)

angerman
29/11/10, 22:08
hjelper ikke med nytt verktøy hvis selve holdet på ringen til bolten er vekk. pleier og sveise på mutter og fjerne disse. kast de låse mutrene så langt du får de,for det er søppel og lager masse utgifter for volvo eiere. har sikkert kassert 2000 slike bolter siden jeg startet i volvo.og aldri leveret ut på en nybil.

Nedkvit'n
29/11/10, 22:09
Volvo har nøkler til disse og verktøy om man mister nøkkelen.

Det jeg gjorde var å ofre ei pipe.
20mm eller noe, som jeg varmet skikkelig opp slik at den utvidet seg nok til å kunne bli slått over låsebolten. Så lot jeg den kjøle seg ned, og da var det bare å skru den ut :)

Takk for svar!

Har dei verktøy til å bruke til å ta dei ut viss ein ikkje kan bruke pipa?

angerman
29/11/10, 22:18
vi har en ståltrakt, spes muttere og sveise apparat. ulempen er desverre at felgen kan bli stygg. men disse låsemutrene skulle vært forbudt. ødelegger felgen og lommebøkene til kunder. og det værste jeg ser er folk som bruker de på stålfelger..... ikke mange som vil stjele de altså...

Nedkvit'n
29/11/10, 22:20
vi har en ståltrakt, spes muttere og sveise apparat. ulempen er desverre at felgen kan bli stygg. men disse låsemutrene skulle vært forbudt. ødelegger felgen og lommebøkene til kunder. og det værste jeg ser er folk som bruker de på stålfelger..... ikke mange som vil stjele de altså...

Ja, ein ting er sikkert, dette skal aldri på nokon av mine bilar igjen..

Får prøve å varme opp ei pipe sånn som morgis seier, har desverre ikkje
sveiseapparat tilgjengelig.:o

Nedkvit'n
30/11/10, 19:23
Takk for tipset Morgis!! :D

Brukte ei 19mm pipe som eg varme og banka på, gjekk fint som berre det :)
Då var vinterdekka endelig kommet på, so no er bilen klar til å settast inn for vinteren :p

gaupe
30/11/10, 21:59
hjelper ikke med nytt verktøy hvis selve holdet på ringen til bolten er vekk. pleier og sveise på mutter og fjerne disse. kast de låse mutrene så langt du får de,for det er søppel og lager masse utgifter for volvo eiere. har sikkert kassert 2000 slike bolter siden jeg startet i volvo.og aldri leveret ut på en nybil.

Heilt enig, dette er svineri!

Morgis
30/11/10, 22:00
ikke de beste, men det som tar knekken på disse er verksteder i 80% av tilfellene som strammer med muttertrekker som at det skulle være en vanlig bolt.

gaupe
30/11/10, 22:05
ikke de beste, men det som tar knekken på disse er verksteder i 80% av tilfellene som strammer med muttertrekker som at det skulle være en vanlig bolt.

Gjekk bra med mine, så lenge eg skifta sjølv, men når dei vart løyst på verkstad, fekk eg bilen att med to øydelagde boltar, hjalp ikkje å bytte verktyet då.

Nedkvit'n
30/11/10, 22:14
Var etter min har vore på verkstad dette skjedde og, så er nok muttertrekkar tenker eg, sjølv om dei sa at det ikkje var det.
Men godt å få det ut av verden!! :D

Boltane e kasta til helvette..