PDA

Vis full versjon : Volvo V70R awd 1998 - sølvpilen



Lisa
28/11/10, 16:03
Hva kan man få for denne bilen?
2,5" dobbel Simons bakre eksos.
Ny 19T orginal Volvoturbo og S60R/V70R nye grenrør kan følge med mot et pristilegg.
Var tilltegnt med 3" Ferrita downpipe med race cat og Reverse Intercooler Piping Kit(intercooleropgradering)Men jeg rakk aldri så langt.
ipd Short Ram Intake med K&N filter.
Evolve S60R/V70R luftinntak via panser.
ipd MSD Ignition Coil Upgrade.
ipd Heavy Duty Turbo Control Valve.
POWERFLEX i øvre motorfeste.
fjærbeinstag/STRUTBAR FRONT ALU.
Bakbokser på bakfangeren som skjuler eksospottene og gjør bakfangeren lavere.
Diode speilblinklys lakkert i bilens farge.
Lakkert bakrutepusser fra 03 XC90 og lakkerte spraydyser på frontrute.
Trinnløs interval på frontviskere.
Xenon i orginale kurve/tåkelys.
Opplegg for xenon i(FRONT CLEAR HEADLIGHTS SPECIAL VOLVO V70 BLACK)linse hovedlysene frem. Står extrem halogenpærer i nå, men bare å sette inn xenonpærene(følger med) så er det xenon igjen.
Helsort XC grill (uorginal) med orginal "R" emblem. Lakkert orginal vinge på bakruta.
Orginalt avtagbart/låsbart hengerfeste.
EBC halvborret og slissede skiver frem og Black diamond halvborret og slissede skiver bak med EBC yellowstuff bremsebelegg.
Goodridge stålspunnede bremseslanger trukket i gummi.
Dotz Hanzo 8x17 spesialtilpasset inpress(ET) til orginal V70- sort/sølv felger med nye Nokian Z G2 235/45-ZR17 på sommer.
Orginale Volvo R Meteor 16" med Dunlop graspic 205/55-16 piggfridekk og uorginale lettmetallfelger med Nokian Hakkapelitta5 piggdekk 215/55-R16. Piggdekkene har kun gått medio Desember til påsketider i 2 siste årene. Dekkene er inne i sin andre sessong.
Kenwood DNX7200 radio/dvd/cd/USB/ipod/GPS, Rockford fosgate 150.4 forsterker, Infinity6520cs frontsett bak orginale deksler fremme. Ombyggingsringer til å bytte høytalerne i bakdørene følger med. Opplagt signalkabel i bilens kabelgate til sub i bagasjerommet og opplagt kabler under begge fremstolene til skjermer i nakkestøttene til bakseterampen.
Rollo.
Skålformet baggasjeromsmatte og Jeppe delingsvegg med hundegrind på høyre side. Uttagbart
5 bakerste rutene er tonet med Siluette film. Bakdørene er litt lysere. Proffesjonelt lagt.
Alle demperene rundtom er bytta til Volvo originale. Nivomat bak.
Bytta fordelergirkasse, mellomaksling, alle ABS følere inkl styreenheten og øvre fjerbeinlager fremme innen 6 mnd etter kjøpte bilen. Siden har den gått feilfritt
Fått jevnlig service (Volvoverksted) tross sin høye alder.


Det som skulle gjøres er å bytte frontrute,men jeg har valgt å beholde den orginale fra 98 da det ikke er mulig å skaffe varmereflekterende (opticool->orginal) frontrute. Så er det lekasje fra en trykkpakning ved turbo (koster 14kr). Følger også med ny kuppevifte da det har vært en ulyd tidligere i viften. Men siden viften går uten ulyder siste året er den ikke bytta. Ericsson bluethoot handsfree for inntil 5 tellefoner.
Det er 4 små runde '1000metere' under støtfangeren. Den ene har fått sprekk i glasset.

Tror jeg har fått med det meste. Vurderer å selge bilen i januar.

finnkode: 25680901

Lasse B
29/11/10, 08:53
Tror du hadde fått enda mere visst du hadde stykket opp innlegget litt;)

C.Erstad
29/11/10, 09:06
Og fått inn bilder :)

Lisa
05/12/10, 15:36
Tror du hadde fått enda mere visst du hadde stykket opp innlegget litt;)

Skal flytte til utlandet i ca uke 52 og har derfor ikke bruk for bilen.
send mailadresse så kan jeg sende bilder

TurboNoob
05/12/10, 18:18
Du vet vell hva pungtum betyr?:D
Ser ingen hensikt å dele det opp å skrive mere historie enn det står. Rå fakta å minst mulig snikk snakk.
Bilder fikk jeg ikke lagt til. Har ikke hatt tid enda til å prøve igjen.
Vurderer å legge ut annonse på Finn.no.
Skal flytte til utlandet i ca uke 52 og har derfor ikke bruk for bilen.
send mailadresse så kan jeg sende bilder

Det han mente var nok og dele opp litt så det blir lettere og lese, noen linjeskift her og der når du begynner og skrive om en ny del/ting.

Det skrives punktum, og etter punktum skal det være et mellomrom før neste setning begynner.

Lisa
06/12/10, 08:11
Det han mente var nok og dele opp litt så det blir lettere og lese, noen linjeskift her og der når du begynner og skrive om en ny del/ting.

Det skrives punktum, og etter punktum skal det være et mellomrom før neste setning begynner.

Det var da svært da ...

:D jeg kopierte bare teksten og limte inn.

Men nå er det jo rettet på ser jeg. Takk!

Revell
06/01/11, 10:45
Kan være int om prisen er rett;)

Ekren
06/01/11, 20:58
Denne som står på Hell?

Lisa
07/01/11, 21:06
Kan være int om prisen er rett;)

Hva er riktig pris? Hva synes du er ok å betale? Kom med et forslag så starter vi derrifra.

Lisa
07/01/11, 21:07
Denne som står på Hell?

Har stått der ja.

Revell
07/01/11, 21:17
Hva er riktig pris? Hva synes du er ok å betale? Kom med et forslag så starter vi derrifra.

Alt blir lettere og gi en pris på når man har noen bilder å gå etter:rolleyes:

Ekren
07/01/11, 23:12
Alt blir lettere og gi en pris på når man har noen bilder å gå etter:rolleyes:

Står en sølvgrå 98 mod R på finn.no

tror det er denne.

Lisa
08/01/11, 14:38
Alt blir lettere og gi en pris på når man har noen bilder å gå etter:rolleyes:

Yepp. Kan sende bilder på e-post. Men som Ekren sier er den på finn.

finnkode: 25680901

Lisa
08/01/11, 14:40
Står en sølvgrå 98 mod R på finn.no

tror det er denne.

Ja den er på finn (25680901) Men bilen er parkert en annen plass nå da jeg er reist bort.