PDA

Vis full versjon : Tips og triks for å lyse opp 945 =)



Jørni
27/11/10, 21:37
Noen som kan komme med noen kule simple metoder for å få friska opp bilen ? som andre lyspærer , lykter , spoiler med bilder :D

Espen-K
28/11/10, 01:23
Sterkere lyspærer med xenon look, koble flere lys bak så den lyser både oppe og nede.
Addon både forann på sidene og bak, spoiler bak på luken.
Hvite blinklys hele veien er en god start.

s4nd3r
28/11/10, 02:00
http://www.bcb.no
http://www.pedersens-racing.no/bil/
er en god start og sjå etter deler.. :)

jacobsen
28/11/10, 02:03
hvite blinklys gjør seg på 940 ja ;) personlig liker jeg oransje parklys. ikke usa blink altså, men kun orange pære i holderen. mange har xenon,og det hater jeg, og syns ikke det passer på 940. sikkert digg å kjøre med, men jeg hater det så inntenst :o men men det er din bil ;)

depress
28/11/10, 04:21
oransje park så skaffer du deg 3000k xenon;) ser bra ut, kan ta bilde av det i morra. om du vil se. syns personlig det er chill. og verken politi eller eu verksted legger merke til det:p

turb00le
28/11/10, 09:32
Zeeeenk!!!
greit senka 945 (typisk kappa senkesett) og noen ålreite felger.
Smådull:
Fjerne emblemer, evt så kan du vaske av chromen med tynner så de blir helt svarte.
Hvite blinkers som nevnt.
Fjerne viskere på framlykter.
nytypen håndtak på bakluke+v90 visker.
Lakkere speil.
960 dørhåndtak.
+ det som er nevnt.

ChrML
28/11/10, 09:58
oransje park så skaffer du deg 3000k xenon;) ser bra ut, kan ta bilde av det i morra. om du vil se. syns personlig det er chill. og verken politi eller eu verksted legger merke til det:p
Er ikke det knall gult? :p

Jørni
28/11/10, 10:05
hva er forkjellen på 960 håndtak og 940 ? :P

mange coole tips her =) men må man ikke ha automatisk "syring" på lysa for å ha xeneon?

ChrML
28/11/10, 10:10
hva er forkjellen på 960 håndtak og 940 ? :P

mange coole tips her =) men må man ikke ha automatisk "syring" på lysa for å ha xeneon?
Hvis det skal bli godkjent må både lyktene være godkjent for Xenon, automatisk høyderegulering og lyktespylere. Med andre ord, ikke gjennomførbart på 940. Men det er bare hvis det skal godkjennes...

960 håndtak er mye rundere og lakkerte. En god del finere enn de svarte firkanta 940 håndtaka.

Svirre
28/11/10, 19:36
Oransje mark.lys! Pent i forhold til min mening :)

http://forum.vccn.no/

gull pilen
29/11/10, 12:53
markeringslys er uber harry!!!
skal finne noen bilder av min så du kan se med led lys i park og 100w pærer i tåkelys xenon look...
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/09/2075.jpg
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/09/2076.jpg

jacobsen
29/11/10, 15:46
Syns markeringslys blir ålreit, så lenge de er montert på ordentigvis og ikke lyser så innmari sterkt ;) LED parklys liker jeg no særlig men :o

gull pilen
29/11/10, 15:48
led parklysene ble montert for at det skal se bedre ut da jeg har xenon i kjørelys...
måtte la være å bruke kjørelys på bildene for kameraet greide ikke fokusere ordentlig med kjørelysene på...

Svirre
29/11/10, 15:54
Syns markeringslys blir ålreit, så lenge de er montert på ordentigvis og ikke lyser så innmari sterkt ;) LED parklys liker jeg no særlig men :o

Smak og behag. Syns selv av LED-pærer i p-lysa er teit når de andre fargene er gule foran, men hvis de andre lysene blir hvite så syns jeg det ser bra ut! :)

jacobsen
29/11/10, 15:57
Ja, spørs om LEDen faktisk blir hvit eller om den har en blåtone

gull pilen
30/11/10, 08:16
disse som er på min skal være hvite... har ca samme farge på xenon lysene..

Ollimo
30/11/10, 12:39
disse som er på min skal være hvite... har ca samme farge på xenon lysene..

Pen bil! :)

gull pilen
30/11/10, 12:40
takk takk:)

Jørni
15/12/10, 20:36
Er det noe hokkuspokkus for å montere xenon lys i fjærnlys?
og det er vel lov ?
men er vel ikke lov å ha det i kjørelysa?

ChrML
15/12/10, 20:42
Er det noe hokkuspokkus for å montere xenon lys i fjærnlys?
og det er vel lov ?
men er vel ikke lov å ha det i kjørelysa?
Er ikke lov å ha de i fjernlyskasterene, men ingen som stopper deg for det. I værstefall får du nok mangellapp og evt 2000 kr i bot i en teknisk, men tror de ser igjennom fingra på det der, evt ber deg demontere på steder.

Er veldig kurant å montere og det er bolt-on. Ingen kobling, bare plugging. Må lage et hull til nippel og skru fast ballastene et sted. Jeg har en del billige xenonkit liggende :). Lysforbedringen er enorm.

Jørni
15/12/10, 21:38
hmm. bare plug and play altså ?
men bare skru fast ballasten ?
hva inneholder det kittet ? ballast , pærer og alt man trenger ?
og pris og kelvin ?

ChrML
15/12/10, 21:54
hmm. bare plug and play altså ?
men bare skru fast ballasten ?
hva inneholder det kittet ? ballast , pærer og alt man trenger ?
og pris og kelvin ?
Inneholder ballaster, kabling og pærer, ja. Bare plugges i der originalpæra sitter med pluss og minus. Så ligger alle kablene igjennom en nippel du må bore hull til.

Skru fast ballasten for å feste den bare, ja.

Jørni
15/12/10, 22:00
Inneholder ballaster, kabling og pærer, ja. Bare plugges i der originalpæra sitter med pluss og minus. Så ligger alle kablene igjennom en nippel du må bore hull til.

Skru fast ballasten for å feste den bare, ja.

Pris på dette da ?

ChrML
15/12/10, 22:15
Pris på dette da ?
500 kr for 35W, 600 kr for 50W og 800 kr for 75W. Kelvin kan du velge selv. 4300K er hvitt lys. Har masse 50W liggende som kan sendes umiddelbart. H3 både 4300K og 6000K.

Svirre
16/12/10, 00:34
Er ikke lov å ha de i fjernlyskasterene, men ingen som stopper deg for det. I værstefall får du nok mangellapp og evt 2000 kr i bot i en teknisk, men tror de ser igjennom fingra på det der, evt ber deg demontere på steder.

Er veldig kurant å montere og det er bolt-on. Ingen kobling, bare plugging. Må lage et hull til nippel og skru fast ballastene et sted. Jeg har en del billige xenonkit liggende :). Lysforbedringen er enorm.

Så lenge du kan skifte til orginale pærer eller skifte pærer på stedet så blir det kun en mangellapp.

jan_m
16/12/10, 21:10
event bøtte løkter og sett di i xenon i bøtene...frau ble stopa i stjørdal og fikk spm er det eter montert xenon på bilen vet ikke svarte hu bare lånner den av gubben men jekkla bra fult lys med bøtene på om kvelden da... ble sjekket men di siter der enda er 4300kalvin enten var di snille (ja hu er blond) eller så ga di f pga at di var montert i bøter som kan skrues av + ekstra brytter til og kobble di ut