PDA

Vis full versjon : Dimensjon på oljerør til turbo



Karlsen88
27/01/10, 22:30
Hva slags dimensjon er det på olje pluggen inn i blokka på oljetrykkrøret til turbo på B230FT?

Skal bygge om og sette på en T3/T4(garret-type) turbo noen som har noe forslag om det går ann bruke org røret? Hullet med gjenger til den nye turboen er mye mindre enn orginalen på 13C turbo.. Er det slange som blir alternativet?

jonass
27/01/10, 22:43
i blokka så har du m14x1,5, også 1/4 npt under vannpumpa.
på den garreten er det vel 1/8npt mener jeg. jeg kjøpte et fint kit på ebay til 200kr. da sendte jeg bare beskjed til selger og forklarte hva slags ender jeg ville ha.
jawwarehouse mener jeg han kalte seg

Karlsen88
27/01/10, 22:54
i blokka så har du m14x1,5, også 1/4 npt under vannpumpa.
på den garreten er det vel 1/8npt mener jeg. jeg kjøpte et fint kit på ebay til 200kr. da sendte jeg bare beskjed til selger og forklarte hva slags ender jeg ville ha.
jawwarehouse mener jeg han kalte seg




Er det to oljetrykk rør altså?? Eller to mulige plasser trykk røret kan sitte?
For retur røret har vel ingen gjenger mener jeg...

jonass
27/01/10, 23:11
det er en plugg under vann pumpa. men da må du blende der det tas olje orginalt.
når jeg nå skal gjøre om litt så skal jeg ta fra under oljepumpa. da det er enklere og oppdage evt lekasje eller endre noe.

Karlsen88
27/01/10, 23:29
det er en plugg under vann pumpa. men da må du blende der det tas olje orginalt.
når jeg nå skal gjøre om litt så skal jeg ta fra under oljepumpa. da det er enklere og oppdage evt lekasje eller endre noe.


Så orginalt er det ved olje pumpa røret går inn, med M14x1,5? så kan jeg få noen til og lage slange til meg som går derfra kanskje...