PDA

Vis full versjon : møk'ka bak lykkter problemr med bremse lys*



jan_m
24/11/10, 23:33
hei sliter med dårlig lys i bremse lysa mine bakk har kjøre lys på en side og brems på en side... er nye perer og soklene har blitt pussa over, så til idot spørsmålet... må alle skruene være på? for at det skal jorde ordentlig er en 745

Morgis
25/11/10, 00:14
typisk problem med jording dette. ville sjekket at jordingskablene og lykten generellt har god jordning. evnt prøve med en løs ledning som har god jord fra karosseri å legge denne over jordsiden på pærene som lyser dårlig å se om det blir liv i dem :)

jan_m
25/11/10, 00:20
mhm er det jeg mistenker ser at det mangler 2 skruer på ver side... gjordings kabel la jeg opp ny i høst...

Daruu
25/11/10, 00:51
Se om sikringenene dine er hele du ;)

jan_m
28/11/10, 21:39
hei den sikringa er hel vis ikke hadde jeg ikke hat lys i det helle tatt eter litt kakkling pr tlf med martin.s ser det ut som at problemet enten er at pera står feil i soklen eller at soklen di lisene som siter i lykta er slitt ut er ikke helt siker må se mere på det--- symtomene er at alle lys bakk funker uten problem når bilen ikke er startet (hakk 2) så når man starter har man brems med mørk lampe på venstre side og sterkt kjøre lys høyre side...

Morgis
28/11/10, 22:00
høres fortsatt ut som et jordningsproblem.....

lasse940
01/12/10, 20:56
hei den sikringa er hel vis ikke hadde jeg ikke hat lys i det helle tatt eter litt kakkling pr tlf med martin.s ser det ut som at problemet enten er at pera står feil i soklen eller at soklen di lisene som siter i lykta er slitt ut er ikke helt siker må se mere på det--- symtomene er at alle lys bakk funker uten problem når bilen ikke er startet (hakk 2) så når man starter har man brems med mørk lampe på venstre side og sterkt kjøre lys høyre side...

Har hatt samme problem på min 945 fant ut at sokkelen gikk over possisjonen den skal sitte i når jeg vrei den til den stoppet fikset dette ved å montere kabel rett på sokkelen for så å skru den på plass, det hjalp hverfall for mitt tilfelle. Kanskje dårlig forklart men!?