PDA

Vis full versjon : Erfaringer med Vredestein Arctrac



Nilsebu
24/11/10, 23:19
Noen som har prøvd disse dekkene?

Kjøpte dem for noen uker siden og satte på bilen, men kommer jo ikke snø her med det første :P

Hadde bestilt meg hakka 7, men sjefen hos dekk1 anbefalte heller vredestein og de gav meg en bedre pris så jeg gikk omsider for dem etter å ha lest en del om dem på nettet. NAF motor, dinside etc.

Etter testene så passer dem utmerket til vestlandsforbruk, men er det noen som har kjørt med dem her inni?

Takker for svar :)

Nilsebu
27/11/10, 01:51
kremt :)

Daruu
27/11/10, 04:22
Jeg har det foran på 740'n.
Knall dekk det, MYE bedre enn det billigmerket jeg hadde før. Ikke helt på høyde med hakka 7, men er jo i en helt annen prisliga.

Eneste jeg kan si som er negativt er at de bråker litt.

turbohjelle
27/11/10, 05:20
Har de på 2.bilen min, en vectrab. Syntes det er altfor mye støy fra dem. Funker greit nok på vinterføre, men kan ikke sammenlignes med continental contiviking 5 (eller noe sånt) som står på 940'en.

edit: skrifeleiv

Nilsebu
02/12/10, 23:12
okok. Har bare fått kjørt på våt og tørr vei. Bråker en del ja, men de sitter bedre enn andre piggdekk jeg har kjørt med. Gleder meg til snø, slaps og is kommer så jeg får testet de skikkelig.

De på dekk1 anbefalte de istedenfor hakka7ene jeg hadde bestilt mtp vestlandsføre.

H.Flote
02/12/10, 23:21
Jeg har de på 7a nå. kan ikke klage :) funker vertfall på snø og is her i de bratte vestlandsbygdene :P

Nilsebu
02/12/10, 23:23
Høres bra ut :) Er ikke ofte jeg har ventet så mye på snøen :P Ser jo ut til å klare seg bra på testene.

H.Flote
02/12/10, 23:25
for min del trenger jeg ikke noe snø.. :rolleyes:

Nilsebu
02/12/10, 23:26
for min del trenger jeg ikke noe snø.. :rolleyes:

hehe.. er enig.. men er litt spent på dekka :P