PDA

Vis full versjon : 850 R frontfanger



ASK
24/11/10, 12:47
Er det nokon som veit kor henne ein kan få kjøpt 850 R front utenom hos VOLVO i Norge og BCB?

Morgis
24/11/10, 13:00
ville skaffet meg brukt originalfanger om jeg var deg. Jalla glassfibersøppelmøkkakopier er ikke verdt pengene. Nye originale koster 4000. Får fint noen pent brukte som er av bra kvalitet til godt under halve prisen av det.

Kjell V70
24/11/10, 14:15
Ånei, vi kjører ikke originalt nei:D

Jeg prøvde uoriginalt engang, det var såvidt "litt" billigere enn originalt, men fy f for noe søppel jeg fikk a... Jeg og en kompis hadde ganske mange timer på å prøve å få den bra, men endte med at jeg rente i sida på en nissan, og ble kvitt den glassfiberdritten... Da ble det ORIGINAL R front etterpå... Bedre å betale noen kroner ekstra og få original som passer skikkelig og som er mye lettere å ha med å gjøre... :)

ASK
24/11/10, 21:40
Takker for tipsa ;) er det kun hos volvo ein kan få fat i R front i ABS plast? Dåke veit ikkje om andre firmaer som selger R front? som i Sverige eller andre plassar.

mrstfu
24/11/10, 23:55
veit det er et firma i USA som lager fangere av alle slags typer i et materiale som heter duraflex, som visstnok er UMULIG å knekke eller sprekke. ligger en del youtubevideoer ute, men jeg kan tenke meg det er SVINDYRT+frakt+mva.