Vis full versjon : Speil begge sider til 240 86 /mekanisk ØK!
Heisann! Har så stygge speilglass på 240'n at jeg gjerne skulle hatt nye speil på begge sider. Grunnen til at jeg bytter hele speilet på begge sider er fordi de har blitt så slitte at når jeg lukker dørene flytter speilene på seg, så disse må stilles inn på nytt.
Noen som har to PENE og komplette sidespeil liggende? Glasset må være fint og uten bellegg, for det er også et problem på de jeg har nå..
Mekanisk justering btw :)
Daniel
Eg har eit sett liggande, har ikkje sett så nøye på dei.
Eg har eit sett liggande, har ikkje sett så nøye på dei.
Kunne du sendt meg noen bilder? Kan hente tror jeg. Haster litt pga PKK.
Daniel
Kunne du sendt meg noen bilder? Kan hente tror jeg. Haster litt pga PKK.
Skal stikke ut og sjekke, han som plukka av ting, plukka ikkje av noko som ikkje var noko å ha, så reknar med at dei var bra.
Skal stikke ut og sjekke, han som plukka av ting, plukka ikkje av noko som ikkje var noko å ha, så reknar med at dei var bra.
Flott, flott. Mine glass har fått et merkelig bellegg på seg som ikke går av, så det blir vel lett problemer da under PKK.
Var og henta speila no, dei ser veldig bra ut, nokre få små hakk i glaset på dei, men trur det går av ved vask. Speila er frå ein 86 modell, svart og fin i fargen, ingen falming, komplett med justéring.
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/11/1394.jpg
Er litt dogg på speila, dei låg kaldt, og tok dei inn no.
Flott! Hva kunne du tenke deg for dem? Ta utgangspunkt i at jeg henter ;)
Flott! Hva kunne du tenke deg for dem? Ta utgangspunkt i at jeg henter ;)
300, så er dei dine :)
300, så er dei dine :)
Da har vi en deal ;)
Er du hjemme på fredag? Har fri fra skolen hele dagen, så henter når som helst :)
Da har vi en deal ;)
Er du hjemme på fredag? Har fri fra skolen hele dagen, så henter når som helst :)
Det er eg ikkje sikker på, men her blir nok folk.
Jaja. Du får sende meg en PM med adresse og når du vil ha besøk, så kommer jeg å henter med en gang! ;)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.