PDA

Vis full versjon : strømfeil i 240 90 mod



OlavS.
27/01/10, 16:37
etter en litt brutal tur utpa isen her i helga, så er ikke bilen den samme lenger:P
Det virker som om noe stjeler strøm, for bateriet er alltid tomt. noen som veit om de vanligste strømfeila/ hva jeg skal se etter på disse bila? har ikke helt den store lysten til å demontere/feilsøke alt, før jeg har utelukka de enkleste feila:P

mr.turbo
27/01/10, 18:10
Ta av + kabelen, å koble et multimeter/amp meter mellom + polen og + kablen. så ser du hvor mye strøm den stjeler. åsså er det å ta ut 1 og 1 sikring å se om det blir mindre. Måtte nettopp gjøre dette på en veninne sin 240, der var det annlegge som stjal strøm. kobla ut det å da ble ikke batteriet tomt lengre. :)

OlavS.
27/01/10, 21:34
kan teorien med feilsøking, men lurer på hva det kan være. fant ikke ut noe på den måten du mente, da jeg prøvde den.

jonass
27/01/10, 22:13
hvis du ikke fant noe da, så tviler jeg på det er noe som stjeler strøm. kanskje batteriet begynner og bli ferdig

bxuxn
27/01/10, 22:36
Kan jo sjekke børstene på dynamoen eller dynamoen. Sjekk om batteriet ladder.. Kan jo være at kulden har tatt livet av batteriet ditt og :p