PDA

Vis full versjon : Grøftelys til 740 med nyfront?



jacobsen
21/11/10, 17:19
hallo, er på utkikk etter grøftelys til min 740. Hadde biltema firkanta tusenmetringer før, men de var ikke noe særlig. Originale blir dyrt frykter jeg, så har noen ideer til hva jeg kan bruke til grøftelys som har litt spredning? :)
takker for svar ;)

jan_m
21/11/10, 19:55
hei trur ikke du får takk på di mer må i så fall vere heldig på et høggeri etc...

Luigi
22/11/10, 01:01
har sedd en salgstråd en som selger slike jeg hadde på min, orginale, tror han skulle ha en 1000 lapp for dem, helt nye og aldri brukt :)

du må bare lete :p

jacobsen
25/11/10, 00:21
Takk for svar hehe :) vurderer nesten å bruke penga på å bytte til 940 front også. men spørs om det blir bra med 90-modell panser ;)

Luigi
25/11/10, 01:09
Takk for svar hehe :) vurderer nesten å bruke penga på å bytte til 940 front også. men spørs om det blir bra med 90-modell panser ;)

det er verd det! har samme panser som deg med 940 lykter og grill, en vanlig person legger ikke merke til feilen det blir med pansret, men en volvo frelst person kommer sikkert til og legge merke til det om han går over bilen :p

jacobsen
25/11/10, 13:39
det er verd det! har samme panser som deg med 940 lykter og grill, en vanlig person legger ikke merke til feilen det blir med pansret, men en volvo frelst person kommer sikkert til og legge merke til det om han går over bilen :p

konge! :) du byttet lykter og grill, og en slags plate. Er det sånn? :P har hørt at den kan kappes selv.

Luigi
26/11/10, 12:53
ja er et lite plast deksel, det som er rett bak grillen, festa med 2 klips tror jeg, det må kappes noen cm på hjørnene :p

Og du må så klart bytte blink lysa/parklysa! :p

jacobsen
26/11/10, 15:41
Hehe, det skal jeg huske :p kommer jeg over 940 lykter i området flesker jeg til :) hvordan blir det med oppkobling av lys? Hovedlykta er grei, men hva med det grøftelyset, og det feltet over grøftelyset? hva er det? :o

Wahl
26/11/10, 20:05
på 90 modellen må lykter grill og panser skiftes, på 91 og 92 må bare lykter og grill byttes :)

jacobsen
27/11/10, 00:10
Som Luigi sier, så MÅ man ikke bytte panser. Men for noens øyne blir det penere hvis panseret byttes :) har sett gjennom bilder av bilen til Luigi, og syns ikke det ser så dummen ut :)

jacobsen
01/01/11, 05:08
Har kommet over noen lykter på ebay av typen på bildet. hva tror dere denne villa ha gjort seg på min 740? tenker ilag med usa-blink, og helsort rutegrill :)

http://forum.vccn.no/