PDA

Vis full versjon : Årets bil/prosjekt?



Volvo-Lars
17/11/10, 11:36
Hva med en intern VCCN kåring av årets bil/prosjekt?:)

Tatt høyde for utgangspunkt, modifikasjoner, forbedringer, utseende, resultatet på bilen og kanskje ryddigheten i tråden?


Vinner vil kanskje bli premiert på en eller annen måte?

Tror at en slik "konkurranse" ville fått opp pågangsmotet til folk for å gjøre en bedre jobb på bilen sin og høynet standarden på mange prosjekt-tråder:)

Jan-Einar Jenssen
17/11/10, 11:48
ikke domt det forslage der :) blir en liten ekstra puff og litt pågangsmot for dem som er litt lei :p

Dan Bay-Johansen
17/11/10, 12:26
Er med på den ;)

Dalaræcing
17/11/10, 12:55
Genialt, er ikke alle som får dratt på treff og vinner pokaler og sånn:) nesten det samme å vinne årets prosjekt her vettu. Dette hadde vært veldig fint hvis man hadde fått til:)

A.Finstad
20/11/10, 10:54
en ting er jo at bilen trenger ikke å være ferdig heller for å vinne den prisen siden det er ingen som er ferdig på denna tia året å det er vell ingen som blir helt ferdig noen gang med et sånt prosjekt? :p

TurboHansen
20/11/10, 15:22
Støtter denne, hadde vært kult :)

Janus
20/11/10, 16:09
Høres bra ut. Og ikke kår etter hvor mange poster en bruker har i arbeidstråden sin..alt det andre er bra :)

Karl
20/11/10, 18:08
Synes det er en god ide som kanskje vil være motiverende for mange. Er det en ide at styret velger ut noen kandidater som de synes er verdige og så kan årets prosjekt avgjøres ved avstemning?

roffenn
20/11/10, 18:43
"roffenn liker"

ChrML
20/11/10, 19:30
Støttes :).

Slettmyr
20/11/10, 19:40
Støtter denne! ;)

volvobrage
20/11/10, 21:35
hadde vært tøft!:)men vi skulle ikkje hatt ein tråd der alle la inn ett eller to forslag, med god begrunning så kunne dei som blir mest nevnt plukka ut?

Kalsn
21/11/10, 00:09
hadde vært tøft!:)men vi skulle ikkje hatt ein tråd der alle la inn ett eller to forslag, med god begrunning så kunne dei som blir mest nevnt plukka ut?
jess hørtes bra ut!

Mr. Crepsley
21/11/10, 13:50
Tja. Høres jo arti ut, og ikke minst motiverende for alle. Men synes ikke at det skal være sånn at de som blir mest nevnt og sånt, skal være de som blir nominert. Dette synes jeg skal være opp til styret hvem som skal nomineres, og at alle prosjekter da skal vurderes. Deretter kan man ha en avstemning i det lukkede forumet.

Kodja
21/11/10, 23:13
her må man hive seg rundt å ta noen før og etter bilder skjønner jeg :p hehe

Volvo-Lars
22/11/10, 10:42
Tja. Høres jo arti ut, og ikke minst motiverende for alle. Men synes ikke at det skal være sånn at de som blir mest nevnt og sånt, skal være de som blir nominert. Dette synes jeg skal være opp til styret hvem som skal nomineres, og at alle prosjekter da skal vurderes. Deretter kan man ha en avstemning i det lukkede forumet.

Ja, styret må ta denne/disse avgjørelsene:)

Daniel V
22/11/10, 22:12
+1!!!

Kjetil Krømcke
27/11/10, 09:50
Dette hadde vært artig ja.

J_R_M
27/11/10, 12:09
Stemmer for denne :)
Og at de ser på nyvinning, og gode ideer i et bygge.
Ikke bare hvem som bygger dyrest og værst, men faktisk klarer å se gode detaljer som hjemmelaga deler o.l. :)

Samt 2 klasser?
Stereo/Styling og Performance?

Mr. Crepsley
27/11/10, 12:12
Må være 3 klasser da, du glemmer original.

J_R_M
27/11/10, 13:41
True, true :)
Original/retro kanskje?

Mr. Crepsley
27/11/10, 14:31
Eller begge deler? Tror du kan dele opp i klasser til det uendelige.. tror faktisk det hadde vært best med 3 klasser.
Ny, gammel og "race".

J_R_M
27/11/10, 15:52
Den hørtes bra ut :)

The Rev
28/11/10, 00:11
skulle hatt en kåring for "gullprosjekt" og en for "prosjekter\worklogs"

Slettmyr
28/11/10, 09:39
skulle hatt en kåring for "gullprosjekt" og en for "prosjekter\worklogs"
Det hadde sikkert vært det enkleste :)

Njål Nilssen
28/11/10, 12:20
Støtter denne jeg! Det jeg håper det kan bidra til mest er at standarden blir hevet på byggene rundt om, slik at man får mindre av "jallamekk-traller" rundt om på veiene.

Karl
28/11/10, 17:08
Man kan vel ikke forvente at alle skal bygge like hightech som deg flyfaen;)

For å lure styret til å gå med på en slik kåring tror jeg det kan være smart å holde det så enkelt som mulig. Kanskje unngå inndeling i forskjellige klasser osv. En vinner av årets prosjekt burde holde.

Njål Nilssen
28/11/10, 23:07
Man kan vel ikke forvente at alle skal bygge like hightech som deg flyfaen;)

For å lure styret til å gå med på en slik kåring tror jeg det kan være smart å holde det så enkelt som mulig. Kanskje unngå inndeling i forskjellige klasser osv. En vinner av årets prosjekt burde holde.

Nei trenger absolutt ikke være hightech, var ikke det jeg mente... bare litt kvalitet over ting. Unngå Bla. jallasveising, kappe bort deler av bærende struktur uten å forsterke rundt etc. Generelt dårlige hurtigløsninger jeg tenkte på...

SirKim
25/03/11, 23:37
skulle hatt en kåring for "gullprosjekt" og en for "prosjekter\worklogs"

Støtter denne:) Helt enkelt :)


her må man hive seg rundt å ta noen før og etter bilder skjønner jeg :p hehe

Er det noen som ikke trenger å ta flere bilder må det være du!
Du har jo ørtåfjørti bilder av samme greia i hver updates:p haha:D








Hadde vært morro med en kjapp kåring i måneden kanskje? Vinneren får bilde av bilen sin på en sånn banner over her som det nå er reklame på. Hatt en liten banner på sia reklama igjen med bilde av bilen :) hadde vært tøft :)

The Sven
25/03/11, 23:41
Dette er gode forslag, taes opp i styret så ser vi hva vi kan gjøre med det :) Som SirKim sier så er det kanskje noe vi kan ha litt oftere enn en gang årlig? Da kan det hende vi trenger litt hjelp av et medlem eller 2 for å få det til men det er jo bare en utfordring :)

Luigi
25/03/11, 23:44
tøft! støttes!

sikkert mange som begynner og rydde i trådene sine nå tenker jeg :p

det skal vertfall jeg, hihi, om jeg har en sjangs da..

Per Turbo
26/03/11, 00:02
Alle har en sjans, det er bare hva man gjør med sjansene man får ;)

Mr. Myhre
26/03/11, 00:55
Kult! Støtter denne! :cool:

Anders Dybvadsskog
26/03/11, 11:58
Støtter denne ja:)

Njål Nilssen
26/03/11, 19:57
Jeg synes i alle fall at arbeidet skal vurderes sterkest... er ikke alle (inkl meg) som har så veldige forumkunnskaper og ikke helt får til å lage en ryddig tråd :p

Marius Skau
26/03/11, 20:47
Støtter denne fult ut :)

Ka med om vinneren får en pris?? ;)

thune
26/03/11, 20:57
hadde vore tøft det.
støtter den fult ut

Bolten91
27/03/11, 00:17
Hadde vært morro med en kjapp kåring i måneden kanskje? Vinneren får bilde av bilen sin på en sånn banner over her som det nå er reklame på. Hatt en liten banner på sia reklama igjen med bilde av bilen :) hadde vært tøft :)

en kåring i månden, og de 12 vinnerene i året blir nominert til årets prosjekt?:)
Hadde vert morro?:)

skistav
27/03/11, 13:05
på nissan forumet hadde dom ein bil i måneden.. og ble det oppdatert på sia dems.. og vinner fikk ein liten diplom med bilde av bilen og litt info.. og det var kun betalende medlemmer...

noe i alla samma duren kansje??
kansje itte så ofte.. siden de gikk tilslutt tom for biler som fortjente det.
kansje siden det var nissan:D

Bolten91
27/03/11, 14:25
var vel helst siden det er nissan ^^
men det hørtes bra ut :)

Per Turbo
28/03/11, 13:35
Ja vi er i tankene på noe slikt også, kanskje ikke for i år men fra neste år kan vi kjøre månedens prosjekt om det er muligheter for det. Årets prosjekt skal vi prøve å få til allerede i år :)

Kriterier må være slikt som

- Personlig preg
- Genuine løsninger/egenprodusert
- Finish
- Oppdateringer

For å nevne noe :)

volvobrage
28/03/11, 15:51
Ja vi er i tankene på noe slikt også, kanskje ikke for i år men fra neste år kan vi kjøre månedens prosjekt om det er muligheter for det. Årets prosjekt skal vi prøve å få til allerede i år :)

Kriterier må være slikt som

- Personlig preg
- Genuine løsninger/egenprodusert
- Finish
- Oppdateringer

For å nevne noe :)

her skriker det yengis prosjekt:p

Fredrik93
30/04/11, 18:49
Hørtes ikke dumt ut det :)