PDA

Vis full versjon : Dempere på 240? Hvilke?



E.GRØNDAHL
15/11/10, 10:41
Tenkte jeg skulle kjøpe nye dempere til 240'n, er 88mod.
Bilstein CS er jo i klasse for seg selv, men disse er også forholdsvis dyre
Koni har jeg hørt mye blandede meninger om.
G&M har jeg ikke hørt noe om hehe.

poenget er at bilen skal bli stiv og LAV! har lesjøfors på bilen fra før, så skal kombinere med disse, skal antageligvis kappe 2runder foran og en bak.

Hvilke dempere er best egnet til dette og ikke så altfor galen i pris:D

Lurer også på hva som er best av powerflex og superflex? som sagt skal bilen bli så stiv som mulig.

Har noen noe å selge er det bare å skrike ut!

rogern
15/11/10, 11:51
powerflex, superflex osv er vel stort sett det samma. er jo laga av samme materialet alt sammen.

skal du ha ganske lav bil funker vel koni dårlig. disse er i orginal lengde. da er det bedre med eks bilstein da disse er 35mm kortere(gjelder cs og racing)

g & m vet jeg lite om.

men mistenker at de er ett billigere alternativ?

skal du ha lav og stiv bil er vel bilstein racing det beste alternativet av det som er nevnt her.

men husk at stiv bil ikke nødvendigvis er synonymt med bedre veigrep.

E.GRØNDAHL
16/11/10, 11:21
Jepp var som jeg tenkte da hehe:P

hva med r-sport dempere da? har muligens tilbud om slike, han sier jeg skal gi bud, hva er noe slikt værdt?

E.GRØNDAHL
17/11/10, 14:31
Noen som vet hva jeg burde gi for r-sport dempere?

gaupe
17/11/10, 15:27
powerflex, superflex osv er vel stort sett det samma. er jo laga av samme materialet alt sammen.

Det er forskjellige blandingar og det virkar som det er litt forskjellig når det gjeld presisjon på hylsene som blir brukt.

rogern
17/11/10, 21:52
hehe ja venta litt på den. kjøpte mine på pedersen. de er jeg fornøyd med iallefall. men husker ikke hvilke merke det var.

hvilken side var det som solgte nye r-sport dempere?
husker ikke hva den het. eller om det var kopi av r-sport dempera. "de carbon"?