PDA

Vis full versjon : Fjernstyring til Webasto.



dennis02
13/11/10, 19:53
Nåken som veit prisen på fjernstyring til webastoen?
Ser for meg at dette hadde våre veldig kjkt og ha. Er vel kun programvare og motaker som må monteres?

Stig-Arne
14/11/10, 01:31
Med montering må du regne med en 6-7000 kr

Selv fikk jeg tilbud til min V70 II og det var på 4500 med ganske greie rabatter, mot at jeg tok monteringen av utstyret selv.

Texascom
14/11/10, 11:13
På V70II mener jeg å huske at prisen var i overkant av ti laken, dette ferdig montert og programmert.

Stig-Arne
14/11/10, 13:31
På V70II mener jeg å huske at prisen var i overkant av ti laken, dette ferdig montert og programmert.

Man bruker da ikke 5*1000 kr timen på å montere dette ?
4500 var prisen jeg fikk for å programmere + delene.
Sist jeg sjekket med min gamle bil, V50 så var prisen inkl motnering på 6-7000 kr.

Texascom
14/11/10, 14:27
Man bruker da ikke 5*1000 kr timen på å montere dette ?
4500 var prisen jeg fikk for å programmere + delene.
Sist jeg sjekket med min gamle bil, V50 så var prisen inkl motnering på 6-7000 kr.

Dette var akkurat da bilene kom, dvs. da også mye dyrere deler..

Tor-Lein
15/11/10, 11:42
Om du har VOC, kan du bruke denne! Bruker den selv, og den er lettvint. Klarer meg ikke uten hvertfall!

Volvo On Call - Remote Heater (http://www.volvocars.com/no/sales-services/sales/volvo-on-call/pages/remote_heater_start.aspx)

JoaLars
16/11/10, 01:35
Gjelder dette kun biler med VOC? eller fungerer det hos oss som har vanlig tudsur Timer osv..(Inkl BT tlf tilkobling)?

Tor-Lein
17/11/10, 23:27
Må ha VOC ja..

dennis02
18/11/10, 18:03
Hvordan veit man om man har det? :)

Tor-Lein
19/11/10, 10:42
Har du Volvo On Call knapp på dasjbordet? Eller SOS knapp?

dennis02
20/11/10, 20:36
hmm nei desverre... Så heller ikkje nåke om dette da eg bestilte bilen. (Januar 2010)
Hvor mye koster dette ekstra? Er det mulig og ettermontere?

Tor-Lein
23/11/10, 10:18
Volvo On Call koster kr. 7500,-
Om dette kan ettermonteres vites ikke.

Systemet ringer etter hjelp om du er ute for en ulykke, og baserer informasjonen på antall setebelter i bruk og om personer i bilen svarer på anrop fra nødsentralen. Ganske genialt!
Og, om du låser nøkkelen inne i bilen, kan du ved hjelp av din personlige PINkode få VOC sentralen til å låse opp bilen for deg. De kan også finne bilen om den blir stjålet ved hjelp av GPS systemet i VOC. Hmmm.. Skulle tro jeg var selger!

S70TDI
22/12/10, 12:05
Volvo On Call koster kr. 7500,-
Om dette kan ettermonteres vites ikke.

Systemet ringer etter hjelp om du er ute for en ulykke, og baserer informasjonen på antall setebelter i bruk og om personer i bilen svarer på anrop fra nødsentralen. Ganske genialt!
Og, om du låser nøkkelen inne i bilen, kan du ved hjelp av din personlige PINkode få VOC sentralen til å låse opp bilen for deg. De kan også finne bilen om den blir stjålet ved hjelp av GPS systemet i VOC. Hmmm.. Skulle tro jeg var selger!

I tillegg til at bilen kan deaktiveres hvis den blir stjålet.
Viking redningstjeneste er det som styrer VOC i norge og når de mottar anrop fra bilen eller at en av følerene i bilen er aktivert f.eks ved kollisjon så sendes det et "bilde" til Viking der får de info om rutene er åpne, hvilken temperatur det er både inne i bilen og utfor bilen, de registrerer hvor mange airbag som er utløst og hvor mange av kollisjonssensorene er aktivert, hvis de ikke får svar fra deg inne i bilen innen 2-3 min varsles politi og ambulanse. i USA skal visst nok et likedan system reddet over 100.000 liv. det er ganske genialt. men det suger at applikasjonen til VOC til telefon kun fungerer på Nokia.. :(