PDA

Vis full versjon : 240 b200K dauer ved gasspådrag



Shibbs
12/11/10, 11:45
Heisann godtfolk :)
Har en 240 med b200k, hvor jeg akkurat har bytta toppen på. Den starter å går på tomgang, men hvis jeg f.eks prøver å ruse den opp eller kjøre den og trykke litt hardt på pedalen så sier det som oftes poff og den bare fusker som helvete, helt til jeg slipper gassen.

Er altså minimalt med gass jeg kan trøkke uten at det høres ut som den blir kvælt.
Har sjekka pluggene, det er gnist på alle sammen. Har ikke gått over no mer enn det, tenkte å høre om noen hadde noen gode tips først på hva det kan være?

God helg

pLetten
15/11/10, 06:40
Kan nesten garantere deg at det er en vakuumlekkasje.. Dette er standard problem på K-motorene.

christoffera
15/11/10, 15:12
Har samme problem med min!

Værst når det er kaldt om morraen! men fortsatt ikke no problem, da jeg er vant til det!

Når den starter går den opp til 2-300 omreg. så må jeg bygge den opp selv! men jeg må trø veldig svakt på gassen. gasser jeg for mye dauer den. når jeg har klart å få den opp til 2-3000 omreg er det bare å kjøre! så blir den varm og slutter og fuske!

Altid bruk choke! men når man har dette problemet som du og jeg har, må du ikke bruke for mye choke, da dauer den igjen! når min bil er kald kan jeg dra choken ut 2 hakk... drar jeg mer enn det fusker den og dauer!