Vis full versjon : spørsmål angående Eu kontroll, HASTER!!!
er det normalt at biler med rust i kanalene går igjenom eu kontroll? ( bildet av rusten kommer senere)
mvh
Joakim
Bare hvis det er overflaterust. Gravrust på bærende konstruksjoner skal de ikke slippe igjennom.
er det normalt at biler med rust i kanalene går igjenom eu kontroll?
mvh
Joakim
hvis det er overflate rust har det vel ingen ting og si tror jeg... eller?
er hull i kanalen min å bilen gikk i gjennom eu kontroll for 2-3 månder siden
Min gikk gjennom med et hull på ca 10cm langt i fjor :)
er dette farligt å kjøre med eller bør jeg fikse dette assap?
http://forum.vccn.no/img-dump/2010/01/1919.jpg her er bildet av hullet som er nå, kan vær at det er større men har ikkje sett etter hullet er ca 80x40mm
Dan Bay-Johansen
25/01/10, 16:45
er dette farligt å kjøre med eller bør jeg fikse dette assap?
Det blir jo ikke akkurat bedre med tiden...så er vel litt opp til deg, vil du bilen skal leve i mange år framover ? Eller er det bruk å kast prinsippet ?
OM det er farlig å kjøre med - tviler jeg sterkt på, da skal det være MYE rust! Og da hadde du garantert ikke fått den godkjent...
Det blir jo ikke akkurat bedre med tiden...så er vel litt opp til deg, vil du bilen skal leve i mange år framover ? Eller er det bruk å kast prinsippet ?
OM det er farlig å kjøre med - tviler jeg sterkt på, da skal det være MYE rust! Og da hadde du garantert ikke fått den godkjent...
slik så bærebuen ut når bilen gikk igjennom eu kontrollen :p
http://forum.vccn.no/img-dump/2009/12/1215.jpg
så di som tok kontrollen har ikke vært nøye nokk med å gjøre jobben sin:mad:
det der er jo bare litt kose rust! den søte lille flekken der går glatt igjennom.
men prøv å få gjort noe med det om du har planer om å ha bilen. sånne små rust flekker blir fort til noe mer!
Regelen sier opp til 20% rust er tillat. da er det opp til det blåe øyet og bedømme.
Rust som går utover jekkfester er 2èr feil uansett hva.
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.