PDA

Vis full versjon : 240 starter ikke. b230f lh 2.4. haster



janrune
10/11/10, 14:12
får noen dager siden skulle jeg prøve og starte 240ien, men den ville ikke starte. Den sto bare og harket noen ganger. Prøvde og fylle på noe bensin, da måleren var helt nede og den nesten var tom, men den startet dagen før det. Prøvde igjen i går og idag med startkabler da jeg kjinnet batteriet tomt, og idag prøvde jeg også med bitte litt startgass uten at det ga noen ressultat. Den bare harker litt innimellom og hører at den vil starte men så dauer den igjen. Noen som vet hva som kan være galt? får det begynner og haste nå, får bilen skal på eu nå denne uken :p

Nedkvit'n
10/11/10, 15:07
Har du gnist?

janrune
10/11/10, 15:12
Vet ikke, har ikke sjekket. Har hvertfall hatt av pluggene og pusset dem rene, men pluggene er ikke gamle heller så tviler på det er dei. Men skal ta og sjekke etterpå om der er ginst.

Nedkvit'n
10/11/10, 15:19
Kan jo miste gnist sjølv om det er ganske nye plugger då, kan vere fleire årsaker til det.

janrune
10/11/10, 15:33
ja sant det :p
Men skal se om der er gnist, vist ikke så kommer jeg tilbake her og sutrer litt til hehe :p

trykktestet
10/11/10, 16:16
Hører du bensinpumpen gå under bilen?

Sjekket sikring til motorstyring?

janrune
10/11/10, 17:32
bensinpumpa går ja :p
har ikke sjekket sikkringene, men får gjør det i morgen, da jeg ikke har lys og garasje :p