Vis full versjon : Hjerner til b230ft
Hei
Er på jakt etter hjerner til motoren min. Den har orginalt lh2.2, men har ledningsnett til lh2.4, men mangler hjerner. Klarer ikke helt å finne ut hvilken hjerner eg trenger? hva skal jeg se etter?
Er det slik att jeg f.eks kan kjøpe kun bensinhjerne og bruke f.eks hjerne og tenning fra en K motor?
Ingen som vet? Tenning og bensin er vel to separate styringer?
du trenger hjerner fra en turbomotor med LH 2.4, samma hvilket årstall og om det er FK eller FT, bare det ikke er startsperre.
du kunne kansje fått til å bruke tenning fra en k motor, men jeg ser ikke poenget, er vel greiere å bruke noen hundrelapper på riktig tenningshjerne.
du trenger hjerner fra en turbomotor med LH 2.4, samma hvilket årstall og om det er FK eller FT, bare det ikke er startsperre.
du kunne kansje fått til å bruke tenning fra en k motor, men jeg ser ikke poenget, er vel greiere å bruke noen hundrelapper på riktig tenningshjerne.
Har en bensinhjerne til ft med lh2,2 liggende og et ledningsnett og det star allerede K tenning i bilen som motoren skal i. Har bare lyst til a prove, ikke noe stort poeng i det som bedre ytelse eller noe, men lyst til a prove med det jeg har liggende. Sa viss dette kan ga sa tror jeg att jeg kommer til a prove:)
Det jeg lurer litt pa er om halvgiveren har noe med bensinstyringen a gjore? Styring av dyser eller noe?
Er det lambda pa lh2.2? ser sann ut pa skjema jeg har.
Trenger ogsa noen gode koblingsskjemar.
Er vel også forskjellige svinghjul til K tenninga og F tenninga? Har allerede kjopt clutch til f svinghjulet. men vil denne passe til K svinghjulet?
En ting til jeg har tenkt pa. Har liggende en tenningshjerne til b230f lh.2.4. Kan denne og bensinhjernen til 2.2 kombineres?
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.