PDA

Vis full versjon : Hjerner til b230ft



Krissmp
02/11/10, 09:16
Hei

Er på jakt etter hjerner til motoren min. Den har orginalt lh2.2, men har ledningsnett til lh2.4, men mangler hjerner. Klarer ikke helt å finne ut hvilken hjerner eg trenger? hva skal jeg se etter?

Er det slik att jeg f.eks kan kjøpe kun bensinhjerne og bruke f.eks hjerne og tenning fra en K motor?

Krissmp
02/11/10, 17:00
Ingen som vet? Tenning og bensin er vel to separate styringer?

Sebbe
02/11/10, 17:28
du trenger hjerner fra en turbomotor med LH 2.4, samma hvilket årstall og om det er FK eller FT, bare det ikke er startsperre.
du kunne kansje fått til å bruke tenning fra en k motor, men jeg ser ikke poenget, er vel greiere å bruke noen hundrelapper på riktig tenningshjerne.

Krissmp
02/11/10, 17:38
du trenger hjerner fra en turbomotor med LH 2.4, samma hvilket årstall og om det er FK eller FT, bare det ikke er startsperre.
du kunne kansje fått til å bruke tenning fra en k motor, men jeg ser ikke poenget, er vel greiere å bruke noen hundrelapper på riktig tenningshjerne.

Har en bensinhjerne til ft med lh2,2 liggende og et ledningsnett og det star allerede K tenning i bilen som motoren skal i. Har bare lyst til a prove, ikke noe stort poeng i det som bedre ytelse eller noe, men lyst til a prove med det jeg har liggende. Sa viss dette kan ga sa tror jeg att jeg kommer til a prove:)

Krissmp
02/11/10, 18:02
Det jeg lurer litt pa er om halvgiveren har noe med bensinstyringen a gjore? Styring av dyser eller noe?

Er det lambda pa lh2.2? ser sann ut pa skjema jeg har.

Trenger ogsa noen gode koblingsskjemar.

Er vel også forskjellige svinghjul til K tenninga og F tenninga? Har allerede kjopt clutch til f svinghjulet. men vil denne passe til K svinghjulet?

En ting til jeg har tenkt pa. Har liggende en tenningshjerne til b230f lh.2.4. Kan denne og bensinhjernen til 2.2 kombineres?