PDA

Vis full versjon : 740 Problemer..



m0nst3r
29/10/10, 20:59
Har ett lite problem her..Når jeg skrur på fultlys går vindusviskerene på:S Men om jeg tar ut pæra på venstre hovedlykt fungerer alt greit igjen..Men da er jo problemet at jeg ikke har lys på venstre side.. Tips? Takk på forhånd.

VolvoMan
29/10/10, 23:20
høres som du fått en liten jording feil på besøk

Voolvoo
30/10/10, 10:10
da bør vel feilen ligge ved venstre lykt da?

s4nd3r
30/10/10, 10:12
hehe.. en jordfeil ja.. :) det er noe man kan bli tulen på...

eg fikk en jordfeil en gang..
når eg slo på lang lysa, så stoppa motoren!! var litt frustrert da...
men. viste seg til att det var ei ledning heilt framme med venstre frammskjerm, att med lykta. der er det ett jord pungt med mange kabler. var ei ledning der som var av irra... klipp og lim, alt i orden i gjenn.. :)

så du kan sjå der, om du ser noe...

m0nst3r
31/10/10, 16:23
Fant problemet:D Var forran ved venstre framskjerm=) Rensa det med elektrorens, da funka alt igjen=)

JørnM_940
31/10/10, 16:30
hehe.. en jordfeil ja.. :) det er noe man kan bli tulen på...

eg fikk en jordfeil en gang..
når eg slo på lang lysa, så stoppa motoren!! var litt frustrert da...
men. viste seg til att det var ei ledning heilt framme med venstre frammskjerm, att med lykta. der er det ett jord pungt med mange kabler. var ei ledning der som var av irra... klipp og lim, alt i orden i gjenn.. :)

så du kan sjå der, om du ser noe...
På 940 så må faktisk framlykta på bilen være tilkoblet, ellers vil ikke motoren gå:confused:

s4nd3r
31/10/10, 21:25
dysereleet bjynte og tukkle med noe når jord ledninga var av.. eg skjønte det ikkje heilt sjøl. men det blei i orden etter eg kobla det opp i gjenn... :)