PDA

Vis full versjon : instrumenthus US og norsk("vanlig"), forskjellig?!



Kodja
29/10/10, 11:42
fikk jo de chromringene som skulle gå til instrumenthuset på 242n min. de passer ikke. den flate biten i speedometeret er for lang i forhold til ringene. når jeg spurte leverandøren så sier han de er laget ut fra US hovedinstrument. og der passet de visstnok bra.
sjekket med kverneland bil og der sier de også at det kan være forskjell. litt ut fra chassisnr. noen som har litt bedre info og kanskje vet hvorfor\hva som ER forskjellen og hvor utbredt dette er... skal ha instrumentringer om jeg så må sende instrumentet over dammen for laging eller ikke...

gaupe
29/10/10, 12:06
fikk jo de chromringene som skulle gå til instrumenthuset på 242n min. de passer ikke. den flate biten i speedometeret er for lang i forhold til ringene. når jeg spurte leverandøren så sier han de er laget ut fra US hovedinstrument. og der passet de visstnok bra.
sjekket med kverneland bil og der sier de også at det kan være forskjell. litt ut fra chassisnr. noen som har litt bedre info og kanskje vet hvorfor\hva som ER forskjellen og hvor utbredt dette er... skal ha instrumentringer om jeg så må sende instrumentet over dammen for laging eller ikke...

Anders- har amerikansk instrument i bilen sin, trur ikkje det er noko forskjell på dette. Lampane og printet er forskjellig, men tvilar på at sjølve huset er forskjellig.

Kodja
29/10/10, 12:10
er den biten nederst på flata på speedon som ev. må være smalere. rart det også men ...

http://forum.vccn.no/img-dump/2010/10/2050.jpg
der ser dere hvordan forskjellen i avstand nederst på speedon er på visstnok US kontra "normalt" hus er på ringen...