Vis full versjon : volvo 740 bensin måler og senke sett
hei jeg lurte på om noen veit hva som kan være feil når ikke bensin måleren ikke funker i dashen, og om noen veit om et greit senke sett til en billig penge`? takk for svar:)
hei jeg lurte på om noen veit hva som kan være feil når ikke bensin måleren ikke funker i dashen, og om noen veit om et greit senke sett til en billig penge`? takk for svar:)
Finn fram vinkelsliperen! billigere senkesett finner du ikkje :)
Kappe ett par runder blir jævlig fint :)
MEN, blir du stoppa kan du risikere å miste lappen.
Lesjøfors har jeg på min bil, da bør du vurdere å ha stivere dempere bak enn foran, for å fin og javn høyde :)
pedeersen racing har OK pris på senkesett.
Det med bensinmåleren er vist etproblem på 740, har bytta ut 2 komlette inst.panel på min, det 4 funger, men det går feil vei.
pedeersen racing har OK pris på senkesett.
Det med bensinmåleren er vist etproblem på 740, har bytta ut 2 komlette inst.panel på min, det 4 funger, men det går feil vei.
var vel 1.800kr for lesjøfors 40mm senk på Pedersens racing? alle 4*
fusker bilen din på under halv tank? hadde det problemet på min, satt på en slangeklemme ett sted det mangla en på pumpa i tanken(det fes ut der)
etter det har måleren fungert skikkelig også.
Lundberg Performance
30/10/10, 11:52
var vel 1.800kr for lesjøfors 40mm senk på Pedersens racing? alle 4*
fusker bilen din på under halv tank? hadde det problemet på min, satt på en slangeklemme ett sted det mangla en på pumpa i tanken(det fes ut der)
etter det har måleren fungert skikkelig også.
1395,- :p
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.