PDA

Vis full versjon : volvo 740 bensin måler og senke sett



Lillegutt
28/10/10, 22:47
hei jeg lurte på om noen veit hva som kan være feil når ikke bensin måleren ikke funker i dashen, og om noen veit om et greit senke sett til en billig penge`? takk for svar:)

eidsvik
29/10/10, 13:05
hei jeg lurte på om noen veit hva som kan være feil når ikke bensin måleren ikke funker i dashen, og om noen veit om et greit senke sett til en billig penge`? takk for svar:)

Finn fram vinkelsliperen! billigere senkesett finner du ikkje :)

Voolvoo
29/10/10, 13:38
Kappe ett par runder blir jævlig fint :)

MEN, blir du stoppa kan du risikere å miste lappen.

Lesjøfors har jeg på min bil, da bør du vurdere å ha stivere dempere bak enn foran, for å fin og javn høyde :)

VolvoMan
29/10/10, 23:33
pedeersen racing har OK pris på senkesett.

Det med bensinmåleren er vist etproblem på 740, har bytta ut 2 komlette inst.panel på min, det 4 funger, men det går feil vei.

Voolvoo
30/10/10, 10:09
pedeersen racing har OK pris på senkesett.

Det med bensinmåleren er vist etproblem på 740, har bytta ut 2 komlette inst.panel på min, det 4 funger, men det går feil vei.



var vel 1.800kr for lesjøfors 40mm senk på Pedersens racing? alle 4*

fusker bilen din på under halv tank? hadde det problemet på min, satt på en slangeklemme ett sted det mangla en på pumpa i tanken(det fes ut der)
etter det har måleren fungert skikkelig også.

Lundberg Performance
30/10/10, 11:52
var vel 1.800kr for lesjøfors 40mm senk på Pedersens racing? alle 4*

fusker bilen din på under halv tank? hadde det problemet på min, satt på en slangeklemme ett sted det mangla en på pumpa i tanken(det fes ut der)
etter det har måleren fungert skikkelig også.

1395,- :p