PDA

Vis full versjon : Bakruteviskar som lev litt sitt eige liv



Agrostar
28/10/10, 20:49
Har oppdaga ein par gonger no i det siste at pussaren har tatt seg ein runde heilt av seg sjøl. Skjer som oftast nokon få minutt etter oppstart. Kan det vere heile hendelen som er full i rusk eller noko?

sikkan
29/10/10, 19:48
Har det samme på min hvite stv. Er som regel bryteren som er litt for nære tydeligvis. Hjelper å skyve litt på bryteren. Men siden da jeg monterte xenon, hender det at bakruteviskeren tar seg en runde når jeg slenger på fjernlyset :p

Revell
29/10/10, 19:58
er også vanlig feil i ledningen bak i baklukehengsla;)

Agrostar
31/10/10, 21:36
Har det samme på min hvite stv. Er som regel bryteren som er litt for nære tydeligvis. Hjelper å skyve litt på bryteren. Men siden da jeg monterte xenon, hender det at bakruteviskeren tar seg en runde når jeg slenger på fjernlyset :p

Skyvebrytaren du meinar som er litt for nærme nokon av endane? Eg brukar aldri pussaren så brytaren får stå ganske så i ro :p Har xenon i tusenmetrane, men det skal vel ikkje slå inn på pussaren?

Agrostar
04/11/10, 06:33
Såg det ganske greitt igår når eg skulle på jobb, fyra opp, 20sek seinare slo eg på fjernlys og da dett radioen ut, 2 sek seinare tok viskaren bak seg ein runde :p Må da vel gå ann å få fiksa det her?

sikkan
05/11/10, 19:42
Hehe, høres jo temmelig ut som bilen min det der! :D

Agrostar
05/11/10, 21:15
Du har 4 tusenmetrar du med xenon? :p

sikkan
06/11/10, 20:56
Nja, ikke nå lenger. Men fikk problemet en gang i tida da jeg hadde xenon i hovedlysa. Har ikke merka mer til det siden jeg bytta til xenon i ekstralys i steden.

Joakim-G_R
06/11/10, 21:02
Høres ut som en jordfeil et sted eller? Ettersom anlegget detter ut og?

Hadde et problem med min at anlegget kuttet når jeg brukte framrute-viskerne mine, fiklet litt med koblingene bak anlegget så ga det seg..

Agrostar
07/11/10, 08:29
Det er radioen som dett ut, ballastane støyar så mykje når dei byggjer seg opp, er ikkje så gale når dei er ferdig med å bygge opp spenninga. Har eg på ekstern inngang for mp3 så er det heilt stilt uansett om eg har xenon på eller ikkje. Eg kan jo prøve å ta ut begge hendlane og reingjere dei, dei set jo "ganske" nærme kvarandre.