Vis full versjon : B230 A coil ledning og luftslange hopper ut
hei
har et merkelig problem.
Hver gang jeg skal sladde og bruker cluthen... sånn at det røkker litt så hopper du ledninga som går inn i coilen og luftslangen som går fra motoren til luftfilteret... Ikke den på forgasseren selvfølgelig...
men er bare å stappe i ledningene igjen så funker den igjen...
Har just byttet motorfester så er ikke det som er problemet...
sett på ett stag fra motoren og til fjørtårnet på høyresida, pass på å ha på noen gummi foringer.
Kjøp lengre coilledning :p
sett på ett stag fra motoren og til fjørtårnet på høyresida, pass på å ha på noen gummi foringer.
Ja har tenkt å prøve det, allerede kjøpt gummiforing
Bare om noen hadde hatt noe problem med dette før...
Kjøp lengre coilledning :p
Haha, merkelig nok er den ganske lang fra før....
er jo tydelig at motoren din beveger seg for mye, det samme skjedde når jeg reiv av ett motorfeste. Motoren skal jo ikke bevege seg så mye med nye motorfester, hvis ikke ledningen til coilen er veldig stram fra før
er jo tydelig at motoren din beveger seg for mye, det samme skjedde når jeg reiv av ett motorfeste. Motoren skal jo ikke bevege seg så mye med nye motorfester, hvis ikke ledningen til coilen er veldig stram fra før
nei er det jeg ikke skjønner...
alle motorfestan er nye og coilenledninga har ei god lengde...
Er jo vridningen i motoren som forårsaker dette. Men om du har tilgang til og litt kunnskap med sveising så ville jeg laget ett stag fra toppen og til dempertårnet på passasjersiden
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.