PDA

Vis full versjon : div lister og ramme til cd spiller



Rmodalen
27/10/10, 18:29
Ønsker å kjøpe meg noen lister til over støtfanger og de må være sorte, og så trenger jeg en frontfanger, vet ikke om det er noen forkjell men de skal på en 1981 modell volvo 240.

Og så vist noen har ramme til cd spilleren "nede" i dashbordet så hadde det vært flott :)

Trenger også lister over bakfanger

masju
27/10/10, 19:08
Jeg har 2 lister til hjørnene framme og en sølv frontfanger, med innfelte tåkelys.

Rmodalen
27/10/10, 19:49
Jeg har 2 lister til hjørnene framme og en sølv frontfanger, med innfelte tåkelys.

Ja, kunne vært intrisert, men ser for meg en helt orginal forkjerm, da dette skal på en orginal turbo bil

Wrasko
28/10/10, 08:58
Jeg har det "dekselet" til å ha nede. (plastdekselet) til cd-spiller (evnt til originalradioen)

Bilde av ramma:
http://wrasko.com/prosjekt/rammer_dyser.jpg

TROR jeg har fjernet de til originalspilleren, sånn at de nå kun passer til cd-spillere... (kan sjekke)

ArM
29/10/10, 17:03
Ønsker å kjøpe meg noen lister til over støtfanger og de må være sorte, og så trenger jeg en frontfanger, vet ikke om det er noen forkjell men de skal på en 1981 modell volvo 240.

Og så vist noen har ramme til cd spilleren "nede" i dashbordet så hadde det vært flott :)

Trenger også lister over bakfanger

Jeg har komplett frontfanger med leppe, har også komplett sett med sorte lister foran og bak over fangerene.

pm hvis det er interessant

/Arne