PDA

Vis full versjon : Bygge om tenningsystem



trø sykkel
22/01/10, 11:53
hei lurte på og bygge om lednings nette frå 740 til 940 for og få mer gamp ut så finst det noen brukerveiledninger her på forumet om hvordan det er og bygge om tenningen fra orginale i b32et til Lh2,4??? :) P.F takk for svar

Kodja
22/01/10, 14:19
de fleste bruker LH2.4 nett fra 240 da det er separat uten ledningsnett til lys og alt det. kun ledninsnett til Motor i de :)

Veslegilli
23/01/10, 04:25
Hvorfor skal dere absolut ha alle til å bruke det jævla 240-nette i 740 osv, det letteste er å få tak i nette fra en 940 hvis du har den nye typen 740 eller fra den eldre typen med lh 2.4 hvis du har den 740'en med gammel front. Det siter kontaktstykker på alt så det er så plug and play, å ikke kom å si det ikke går, jeg gjorde det på min å jeg har nå lh 2.4 med turbo motor som funker som bare det, det er ikke altid det 240 nette er best å lettest som alle skal ha det til...

Kodja
23/01/10, 09:41
hallooo.... selvfølgelig kan du bruke fra 74\940 med LH nett! men det er ikke delt slik at lys og motornett sitter separat. på 940 sitter ALT i En cluster, å da må du enten klippe bort alt som du ikke ønsker å skifte, eller skifte hele lednignsnettet i bilen. det Går fint! men må jo være mye enklere for trådstarter å hive på akkurat det han trenger, nemlig bare ledningsnettet til selve motor som han spurte om.

Shaiko
23/01/10, 13:22
Hvorfor skal dere absolut ha alle til å bruke det jævla 240-nette i 740 osv, det letteste er å få tak i nette fra en 940 hvis du har den nye typen 740 eller fra den eldre typen med lh 2.4 hvis du har den 740'en med gammel front. Det siter kontaktstykker på alt så det er så plug and play, å ikke kom å si det ikke går, jeg gjorde det på min å jeg har nå lh 2.4 med turbo motor som funker som bare det, det er ikke altid det 240 nette er best å lettest som alle skal ha det til...

Om du ikke hadde vært så inbisil så hadde du sett at han har skrivi at han har ET! trur du du kan plugge et lh-jetronic inn i et l-jetronic nett du eller ?

FEIL; l-jetronic har ikke separat tenningshjerne, dette har lh-jetronic. så hvor skal du da plassere tenningshjernen om du bare skal plugge et lh 2.4 motornett i kontaktene i motorommet? bare gaffe hjernen bak under reservehulet kanskje ? og håpe det går bra?

i 740 som ikke er levert med LH2.4 så må du bytte hele ledningsnettet under dasjen. hvis ikke kan du gå for klipp og lim metoden den som vil.

Hvis ikke bruke det letteste alternativet, nemlig. 240 ledningnsett.

Volvo-Lars
23/01/10, 13:53
Om du ikke hadde vært så inbisil så hadde du sett at han har skrivi at han har ET! trur du du kan plugge et lh-jetronic inn i et l-jetronic nett du eller ?

FEIL; l-jetronic har ikke separat tenningshjerne, dette har lh-jetronic. så hvor skal du da plassere tenningshjernen om du bare skal plugge et lh 2.4 motornett i kontaktene i motorommet? bare gaffe hjernen bak under reservehulet kanskje ? og håpe det går bra?

i 740 som ikke er levert med LH2.4 så må du bytte hele ledningsnettet under dasjen. hvis ikke kan du gå for klipp og lim metoden den som vil.

Hvis ikke bruke det letteste alternativet, nemlig. 240 ledningnsett.


Erru hissig om dagen, Stian?

Shaiko
23/01/10, 13:55
jeg er da aldri hissig :D