Vis full versjon : Pipelyd fra venstre framdekk når jeg kjører. V70
Etter senkingen så har jeg fått en pipelyd fra venstre framdekk som kommer når jeg passerer ca 40 km/t. Den slutter å pipe når jeg trykker inn bremsen?
Noen som vet hva det kan være? Kan det ha noe med feil hjulstilling å gjøre? Skal forøvrig inn på 4hjulskontroll på mandag.
Takker for svar :)
høres ut som bremsebelegget ditt er nesten slitt bort? kan ta feil, men det er jo rimelig logisk, mener dte peip litt i mine bak før det begynte å skrape, da belegget var helt borte:D
ta 4hjulskontrollen til etterretning, hvis det ikke bedrer seg da, er det nesten garantert bremser. bytt klosser, og ha på kobberpasta bak på klossene,:D
klossene ble skiftet for under 4000 km siden. Å denne lyden kom etter at senkesettet kom på.
Men under 4hjulskontrollen så skulle Volvo gå over hele forstillingen min.
lønner seg nok det, er jo ikke akkurat helstøpt, forstillinga vår, så mye småskruer og justeringsmuligheter og drit at det er til å bli gal av.
hehe. Stemmer.
Men har også merket at noen ganger når jeg rygger, så kommer den en klonkelyd fra samme plass idet jeg stopper. Dette skjedde også etter senkesettet (makan te nye problemer :P ). Noen anelse om hva dette kan være ?
aldri vært borti det, jeg har klonkelyd fra brekket når jeg drar litt hardt i spaken jeg:D
kanskje gå over bolter i forstillinga på nytt? hva med topplager i dempertårn, byttet de?
aldri vært borti det, jeg har klonkelyd fra brekket når jeg drar litt hardt i spaken jeg:D
kanskje gå over bolter i forstillinga på nytt? hva med topplager i dempertårn, byttet de?
De så fine ut.. jaja.. vi får se :) Er verre med den pipelyden uansett.
Du får ikkje sånne lyda om du montera hevesett! ;)
men hvorfor skal jeg ha hevesett ? :P
etter litt prøvekjøring så ser vertfall pipingen ut til å ha forsvunnet :)
vBulletin® v4.2.5, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.