PDA

Vis full versjon : rabattavtale for VCCN medlemmer hos MYRANES??



Haugen
20/10/10, 10:09
hei alle volvofolk! har prata litt med stefan på myranes og han er interresert og ordne en avtale med VCCN, noen volvofolk som er enig?
det er jo til fordel både for oss og få han, for da får vi billigere deler, og han kan selge mer, syns ikke dette er noe og vente med.. eller hva mener dere?
har tlf nr til han hvis noen i styret er interresert og ta en prat med han??

tro flere folk her inne er ening med meg!! :D:D

gaupe
20/10/10, 10:18
Ikkje dumt det. Mykje av formålet med klubben vår, er jo å knytte saman volvomiljøet, også leverandørane. Så ein av oss skal ta ein prat med han, vi må berre ta ein kjapp prat på det først.

Haugen
20/10/10, 10:27
Ikkje dumt det. Mykje av formålet med klubben vår, er jo å knytte saman volvomiljøet, også leverandørane. Så ein av oss skal ta ein prat med han, vi må berre ta ein kjapp prat på det først.

flott gaupe! :D

microplex
20/10/10, 15:11
Detta høres veldig fint ut :D

Moseby Racing
21/10/10, 08:48
han har jo vært i kontakt med anders i styret! men han hørte aldri noe i fra styret.:confused:og han syns det virket litt rart at styret ikke var innteresert i og ha avtale med han...
så vi får se om det blir noe av nå da!?

Anders-
23/10/10, 19:22
Det stemmer, vi har også diskutert det litt internt så skal ikke se bort ifra at det skjer noe ;)

rogern
25/10/10, 18:11
er ikke det bare og si ja? er vel kun fordeler?

Haugen
08/11/10, 10:21
Det stemmer, vi har også diskutert det litt internt så skal ikke se bort ifra at det skjer noe ;)

skjedd noe her enda???

R-israelsen
12/11/10, 16:52
noe mere som har skjedd her eller? : )

Haugen
24/11/10, 07:57
noe mere som har skjedd her eller? : )


fremdeles ikke noe som skjer her??

R-israelsen
24/11/10, 08:03
merkelig, skal da ikke ta så lang tid? jeg vil nå nesten påstå at vccn burde ta imot alt av rabatter dem kan få?.

gaupe
19/01/11, 17:58
Rabattavtale med Myranes bil og olja er no på plass, vi får 10% på heile sortimentet. Meir informasjon om kort tid.

Kjetil Krømcke
19/01/11, 18:22
Mulighet for å få til noe med Mekonomen?

Daniel V
22/01/11, 00:25
Mulighet for å få til noe med Mekonomen?

Mye mulig. Har selv 10% på det meste der, gjennom klubben jeg kjører Trial for. Er jo flere her inne (bla Volvo-Lars og Christian) som arbeider hos Mekonomen, så å få til en avtale med dem er vel ikke helt umulig :)

Moseby Racing
23/01/11, 14:17
trenger vell ikke rabat avtale hos mekonomen!?dere kan jo handle slitedeler gjennom oss og myranes har jo alt av slite deler og elektrisk til volvo.gå inn på myranes.com så har vi lakt ut litt bare som en peke pinn på priser :)
mer kommer....

Kjetil Krømcke
23/01/11, 15:38
ikke noe imot det, men med tanke på at jeg bor 100meter fra mekonomen så er det jo enklere å handle der enn å bestille, det koster jo litt i frakt.

Moseby Racing
23/01/11, 23:10
det spørs jo litt på prisen det om det lønner seg og gå 100meter eller om du kan betale litt i frakt og enda få det billigere enn på mekonomen:D
men er jo opp til hver enkelt det jeg handler der jeg får best priser jeg:) og det trur jeg det er flere som gjør?hehe

Volvo-Lars
27/01/11, 15:04
Mye mulig. Har selv 10% på det meste der, gjennom klubben jeg kjører Trial for. Er jo flere her inne (bla Volvo-Lars og Christian) som arbeider hos Mekonomen, så å få til en avtale med dem er vel ikke helt umulig :)

Har du bare 10%? Jeg har mer.....

Daniel V
27/01/11, 17:49
Har du bare 10%? Jeg har mer.....

Jeg får minimum 10%. Varierer veldig med hva jeg kjøper. Det dere har stor fortjeneste på får jeg mye rabatt på, mens det dere har lav fortjeneste på får jeg 10% på. :)

Du jobber på Mekonomen sant? :)

Christian
27/01/11, 17:53
Jeg tror han kødder med deg Daniel. :D

Jeg og Lars diskuterte det litt istad, og vi fant ut at vi allerede praktiserer rabatt til VCCN medlemmer som handler i Horten.

Daniel V
27/01/11, 18:08
Jeg tror han kødder med deg Daniel. :D

Jeg og Lars diskuterte det litt istad, og vi fant ut at vi allerede praktiserer rabatt til VCCN medlemmer som handler i Horten.

Jeg visste ikke helt om jeg skulle tolke det som kødd eller ikke, så ble en mellomting av et svar :D

Blir litt langt for meg å kjøre til Horten hver gang jeg skal handle deler fra Mekonomen gitt :(