PDA

Vis full versjon : Problem med innmaten i døra på 144



Austin Van Man
20/10/10, 08:32
Har kjøpt meg 1973 144 i helga som det har blitt skifta førerdør på.

Ruta går ikkje opp eller ned slik den skal, fordi den ikkje ligger heilt på plass. Skinna som som fører ruta opp og ned virker som om den er heilt skeiv/bøygd. Prøvde mange timar å få ruta på plass i skinna, men til ingen nytte.

Har forstått det slik at dette er ein svakheit på gamle Volvoar. Eg har fått nokon tips om at det er berre til å kjøpe nytt alt av innmat.
Då dette kan vere dyrt (?) og er trangt å skru inni der, ville eg høyre om nokon av de har nokon tips??

Sten-Are
21/10/10, 17:47
eg hadd samme probleme på 142n, da va skinna sund rusta så eg tok ut heile vindus heisen å laga ny skinna tell vindue.


Har kjøpt meg 1973 144 i helga som det har blitt skifta førerdør på.

Ruta går ikkje opp eller ned slik den skal, fordi den ikkje ligger heilt på plass. Skinna som som fører ruta opp og ned virker som om den er heilt skeiv/bøygd. Prøvde mange timar å få ruta på plass i skinna, men til ingen nytte.

Har forstått det slik at dette er ein svakheit på gamle Volvoar. Eg har fått nokon tips om at det er berre til å kjøpe nytt alt av innmat.
Då dette kan vere dyrt (?) og er trangt å skru inni der, ville eg høyre om nokon av de har nokon tips??

RogerK
21/10/10, 20:32
samme problemet på naboen sin 145, han tok ut den opprysta skinna og knekkte en ny skinne av en plate med rustfritt stål. Kjøpte ingenting nytt.

Austin Van Man
21/10/10, 21:11
Skinna er ikkje rusta, og gummilista virker ubrukt.
Eg får prøve på nytt til helga

Austin Van Man
24/10/10, 22:21
Etter mange timar med prøving og feiling fekk eg da til i dag.

Minge
25/10/10, 11:52
Hva var problemet?

Austin Van Man
25/10/10, 12:13
Heiseskinna var for smal, so eg tok ut gummilista og utvida den.
Den var ikkje bøygd, men da var sveivemekanismen derimot. Men med litt banking og hamring fekk eg det til.

Det var det samme med bakdøra på venstre side. Sidan framskjerm og dører på venstre sida er bytta, so har dei vel brukt makt då dei skulle få det til.

Eg bytta framre lyddempar i helga og. Må få den på godkjenning før eg får lappen i februar.

Om nokon kan fortella meg korleis eg legg ut bilde her, so kan eg visa bilen.
Er litt grøn på data...