PDA

Vis full versjon : Diesel varmer



runepv50
19/10/10, 20:04
Kan en på V50 2008 slå av diesel varmeren helt?

Hvordan modell kom dette på?

JonV
20/10/10, 08:23
Det tror jeg ikke du får gjort på noen annen måte en å skru av hjelpevarmer i Vida.

På endel biler ligger det en liten setting i kjørecomputeren men tror ikke det gjør det i X50

Hvorfor vil du ha kald bil ?

runepv50
20/10/10, 21:08
Det tror jeg ikke du får gjort på noen annen måte en å skru av hjelpevarmer i Vida.

På endel biler ligger det en liten setting i kjørecomputeren men tror ikke det gjør det i X50

Hvorfor vil du ha kald bil ?

Har en del småkjøring hvor varmeren starter og stopper hele tiden...Så da ville jeg ha muligheten til å ikke la den starte hvis jeg bare skal kjøre en liten tur borti gata. Vet at dette er mulig på nyere V70.

JonV
21/10/10, 07:06
Da skal det ligge i kjørecomputeren på bilen om det er mulig.

v50driver
19/11/10, 07:55
Hallo,

Hvordan vet du om varmeren starter? Har selv en `06 V50 1.6D og lurer på om det er 2 varmere i denne? En motorvarmer som automatisk slår inn ved minus 2, og en egen parkeringsvarmer? Eller har jeg misforstått.

Takk for svar

Stig-Arne
19/11/10, 17:39
Hallo,

Hvordan vet du om varmeren starter? Har selv en `06 V50 1.6D og lurer på om det er 2 varmere i denne? En motorvarmer som automatisk slår inn ved minus 2, og en egen parkeringsvarmer? Eller har jeg misforstått.

Takk for svar

Om du går ut av bilen, så hører du godt om varmeren går om du står på høyre siden.
Biler som er ment for det nordiske markedet har ingen ekstra varmer iform av varmeelement, de har bare dieselvarmeren.

runepv50
19/11/10, 19:22
Hallo,

Hvordan vet du om varmeren starter? Har selv en `06 V50 1.6D og lurer på om det er 2 varmere i denne? En motorvarmer som automatisk slår inn ved minus 2, og en egen parkeringsvarmer? Eller har jeg misforstått.

Takk for svar


Er det ikke ved +5 den slår inn?

Er bare en varmer som kan slås på i tillegg til at den starter automatisk.