PDA

Vis full versjon : Verksted med bilen



neris
19/10/10, 19:56
Hentet en 2006 mod v70 fra Bilia Gol forrige helg. De annonserer med tilstandsrapport og garanti 24mnd eller 24 000km.

Idag kjørte jeg bilen inn på verksted (bil i nord) med feil på ryggealarm og dioder på baklykt. Fikk dem i tillegg til å sjekke bremser pga litt ulyd som ble bare sterkere og sterkere.

Det viste seg at de ikke var bremser igjen fremme på bilen. Metall mot metall..

Må si at jeg stiller spørsmål med tilstandsrapporten de utfører. :confused:

Noen andre som er missfornøyd?

scania164
19/10/10, 21:00
Hentet en 2006 mod v70 fra Bilia Gol forrige helg. De annonserer med tilstandsrapport og garanti 24mnd eller 24 000km.

Idag kjørte jeg bilen inn på verksted (bil i nord) med feil på ryggealarm og dioder på baklykt. Fikk dem i tillegg til å sjekke bremser pga litt ulyd som ble bare sterkere og sterkere.

Det viste seg at de ikke var bremser igjen fremme på bilen. Metall mot metall..

Må si at jeg stiller spørsmål med tilstandsrapporten de utfører. :confused:

Noen andre som er missfornøyd?

Både ja og Nei... Me e storbrukere av Bilia Gol pga drosjer.
Har ein følelse av at kvaliteten på arbeidet som blir gjort varierer,men synes dei er veldig imøtekommende og gir generelt god service..
Eg ville tatt kontakt med dei og bedt dei om å rydde opp!

aarnes
20/10/10, 08:25
v70en min hadde kun vært på Bilia på Gol, og jeg var i kontakt med de et par ganger i etterkant for diverste småting. veldig lette å ha med å gjøre, så det er absolutt verdt å kontakte de!

JonV
20/10/10, 08:25
Jeg antar de ryddet opp og du reiste fra verkstedet uten kostnader på rep ?

Det vil altid være en eller annen som faller gjenom kontroll.

neris
20/10/10, 16:55
Joda, bilen ble reparert.

Bare litt skuffende at dem ikke ser at det er metall mot metall på bremsene. Siden dem tar en kontroll.. men men.. gjort er gjort.

Nå er vertfall bilen iorden! :)

Ellers så er jeg fornøyd me bilia gol.

evenruud
20/10/10, 20:48
Sånt kan skje med alle forhandlere. Det som skiller de gode fra de dårlige er hvordan de håndterer det i etterkant.

JonV
21/10/10, 07:08
Så sant så sant evenruud