PDA

Vis full versjon : Vindusvikser problemer



Adrian S
14/10/10, 13:15
Dette problemet har blitt løst: Var jordingsfeil framme med høyrefrontlykt og vindusvisker motor.



Vindusvikserne stoppet på bilen min for 2 måneder siden og no tenkte eg at eg skulle fikse de. Har kjøpt nytt relee, prøvd en anna motor og hendelen skal være riktig ifølge en som har målt på den.

Men de funker fortsatt ikke, det nye releet tikker heller ikke.

Hornene og hovedlysene funker, har tatt vekk viskerne som er montert på lyktene.

Edit:
Har feilsøkt litt no

Releet klikker ikke når eg tar hendelen ned, uannsett hvilken kombinasjon eg har.

Motor 1: Da klikker ikke releet, uansett kor eg flytter hendelen, har spist et par sikkringer. Denne blir nokk ikke brukt
Motor 2: Da klikker releet når eg flytter hendelen opp og når eg flytter den tilbake til 0 posisjon
Ingen motor: Da klikker releet 2 ganger når eg flytter den opp

Daniel V
16/10/10, 08:18
Det må vel være noe med motorene som er galt, når du får forskjellig utslag i releet når du bytter motorer?

Adrian S
17/10/10, 08:38
Det må vel være noe med motorene som er galt, når du får forskjellig utslag i releet når du bytter motorer?

Var det eg og trodde men har prøvd ene motoren i en anna bil også no, der funka motoren. Har også prøvd releet og bryteren i samme bilen.

Så eg tror at det er ett eller anna med ledningene, har funne litt diverse av jallakobling rundt om, så eg skal ta meg en titt.