PDA

Vis full versjon : Hvordan få av snowcap?



Vulva
13/10/10, 12:29
Sliter litt med å få av snowcap på en 740, usikker om den er limt fast eller hva de nå enn kan ha gjort. Hva er trikset?

R.G
13/10/10, 13:18
sitter klips fra undersiden hvis den har sittet der orginalt...

Vulva
13/10/10, 13:24
Hvordan løsner jeg klipsa?

Jan-Einar Jenssen
13/10/10, 13:26
på min va det bare å skyve hele snowcapen bakover, så vippe opp i framkant så løsna den. :)

R.G
13/10/10, 13:28
mulig du må ta av hele plategalleriet der, husker ikke i farta.. snu den, pga klips sitter på underside. er sånne skyve klips.

eller
mulig du greier med tynn skrutrekker når den sitter på bilen. skyve klips mot frontruta. klipsa sitter på sida mot panser. sida mot frontrute er det ingen klips. der er det bare sånne haker. ikke sikkert du ser dem engang kom jeg på... hmm. er vel lettest å ta av viskere og hele plata der hvis du skal ha av klips hele tror jeg

s4nd3r
13/10/10, 15:04
er 4 klipps orginalt.. du tar bare ett flatskrujern og setter dei på klippsa, og gir det ett dunk med handa.. er værre og montere dei en og demontere.. :P

eg var inn på tanken og lime sparkle lakke min.. fått bort skøytane..
problemet vil bli og få montert visker arma... :)

Vulva
13/10/10, 22:43
Problem løst! Satt bare veldig godt, fikk rikka litt på den og til slutt vippa den opp. Resultat: mista to klipps og 2 fester. Yes! Ikke tilfeldigvis noen som har en veldig god idè for å få festet den? Noe som ikke setter merke på lakken..

R.G
14/10/10, 09:03
kan lime den da...

The Sven
14/10/10, 10:51
Neste gang tar du av torpedoplata når du skal løsne den :) Det er enkelt.

Burde gå an å bore hull i festene og feste den med små strips f.eks om du tar av torpedoplata.

s4nd3r
14/10/10, 22:38
Neste gang tar du av torpedoplata når du skal løsne den :) Det er enkelt.

Burde gå an å bore hull i festene og feste den med små strips f.eks om du tar av torpedoplata.

åssen har du gjort det med gummi ringen runt vindusviskeren da?

R.G
15/10/10, 09:11
gummiringen er aldri noe problem å stappe nedunder eller ta ut