PDA

Vis full versjon : Selger 240 st.v., 1987, automat



kei
12/10/10, 19:29
Gjør et forsøk her i forumet først - for denne bilen har én skavank som kan bety kupp for den rette personen: varmeapparatvifta virker ikke. Kan du fikse dette selv, eller kjenner en som kjenner en fyr ... da får du herved et solid avslag på en bra bil. Blir jeg ikke kvitt den her, fikser jeg nemlig opp i sakene og legger den ut på finn.no - men dyrere.
Fakta: Blå metallic 240 stasjonsvogn fra 87, 203 000 km.
Det bra: EU-godkjent, hel og pålitelig bil, pent interiør, automat, differensialsperre, hengerfeste, motorvarmer, kupévarmer, hundegitter m/nakkebeskyttelse (ikke vanlige støtter, men en sånn bøyledings i plast), CD/radio, alarm (koblet ut pr. nå, fordi den slo seg på litt for hurtig etter min smak). Piggfrie vinterdekk som har gått én sesong, sommerdekk som har minst én sesong til i seg, samt piggdekk (uten felg) følger med. De sistnevnte var akkurat for bra til å kaste, men heller ikke så mye mer, må det vel tilstås.
Det som ikke er så bra: Nevnte varmeanlegg - vifta går ikke, men det kommer varme. Kjørte slik hele forrige vinter - gikk fint fordi jeg brukte kupévarmeren flittig. Videre har bilen rust i bakluka - den er ikke brunsvidd, men det begynner å bli litt kjeks helt i bunnen. Dekket av brunox (tipper jeg) og lakk av forrige eier. Og vindusviskermotoren virker, men har en pussig lyd - ny (brukt) følger med.
Litt rust i hjulbuer bak, men ikke noe ekstremt. Enkelte småflekker finnes andre steder, for den som leter.
Står/går i Oslo-området.
Selger den for 10 000 eks. omreg. Legger nok fort på til over 15 hvis jeg må fikse opp selv og legge den på finn.
Send gjerne mail.

Sondre
12/10/10, 19:33
Bilder av denne bilen hadde vært fint :)