PDA

Vis full versjon : demontere dash for å få ut varmeregister?



stian
12/10/10, 16:59
Hey! Jeg har fått gulvet fullt av kjølevæske, og mistenker selvfølgelig
Registret. Dette er en 940 98mod med ac. Må jeg demontere hele dashen da? Eller holder det med og fjerne den midterste delen?

R.G
12/10/10, 17:05
er registeret som er gåend da ja, pga ingen varmeappkran inni bil når du har ac. men er en knotete jobb å bytte på ac biler. mener det skal gå an å bytte ved å skru ut mitterste deler av dash, hvis ikke må du mulig ut med hele dash.... ikke sikker i farta. byttet på min for noen år sida men da hadde jeg ut dash pga andre jobber bak dash i samme slengen og da var det ganske lett å bytte register

skistav
12/10/10, 17:05
trur du må ta ut heile dashen

R.G
12/10/10, 17:07
vet att på 940 uten ac trenger man iikke ut med dash pga der bytter du register opp ved gasspedal, men på ac sitter register lenger inn og apparatet må deles i to så framre delen løsnes, tror hel dash er lettest for å nå alla små skruer over og under overalt

stian
12/10/10, 17:22
Er det ett helvetes slit og få løs dashen eller er det en grei jobb?

R.G
12/10/10, 20:47
går egentlig ganske greit, men må huske på airbagger osv.. grei jobb hvis man har gjort det noen ganger, men du kunne hørt med volvo om åssen dem gjør det, hvis det ikke kommer noen andre tips her, men jeg har pleid å tatt ut dash når jeg har byttet på volvo med ac for å komme til alt skikkeliig