PDA

Vis full versjon : Farging avskinn og vinyl



glenn
12/10/10, 13:11
Er det noen som har anbefalinger å komme med når det gjelder å farge om skinn og vinyl? Tror jeg kan klare å kombinere sammen ei hel og grei innredning til bruks 164en min men da er det nok dessverre litt forskjellige farger ute og går. Man får jo skinnfarge, men kan jeg klare å få et greit resultat av å farge rødt eller brunt til sort? Det er jo plastlister i sømmene går det å farge disse?
Samme gjelder dørtrekk, disse er vel laget av vinyl.
Gidder ikke prøve hvis ikke jeg kan forvente et bra resultat!!!

Her ikke peiling på dette så jeg er takknemlig for anbefalinger:)

morrun
12/10/10, 14:21
Hei. Jeg har brukt en "renovator" som jeg kjøpte hos "Skinnlåven" sør for Hønefoss. Synes resultatet ble kjempebra på delskinninteriøret på min tidligere v70. Har benyttet det samme på S60`en jeg har nå, men der stemte ikke "dark grey" helt. Har kjøpt en flaske med "black", og skal blande for å få det til å samsvare med originalfargen, som må være noe midt-i-mellom. God farge som sitter og er grei å masere nedi. Nå går jeg så sjelden som overhode mulig i hvite bukser(!), men det har ikke vært noe sverte å se på olabuksene hvertfall.

Det er fort gjort å kjøpe seg blakk på slike produkter, men hos Skinnlåven var det ikke så gæærn pris synes jeg (omkring 200,- for flaska 300ml), om jeg ikke husker helt feil.

Konklusjon: Ring Skinnlåven og spør der Tlf. 32 10 31 90. Lykke til. De sendete produkt og regning i posten.

Mvh Morten