PDA

Vis full versjon : Ajden.se



kapli
08/10/10, 23:06
Har kun ein ting å si om denna karen, makan til service skal du leite lenge etter!

Har rektig nok ikkje fått varene enda, men han virker ekstrem service vendlig.

Bestillte grenrør til volvo 8valve på mandagen, nevnte ikke at jeg skulle ha med pullsplitt før på tirsdag i forbindele med frakt oppgjør.

Så fikk jeg mail idag (fredag) om at grenrøret var egentlig ferdig på onsdagen, men han hadde laga nytt (!) nå fordi han ikkje hadde lest mailen om at jeg skulle ha pullsplitt.

DET kan du kalle service!


Som sakt ikke henta grenrøret, men lover godt! Fikk til og med bilde av ferdig produkt.

Andre som har handla av denna karen?

larset
09/10/10, 08:51
Har ikke handlet av han, men følger med på prosjektet han har på savarturbo :D Han kan sine saker!

JonasS
09/10/10, 12:18
Hei! Litt off.topic nå kanskje, men mååå bare spørre..:)
Jeg har planer om å handle grenrør, 8v, puls-split med uttak for ex. w.g.
mailet han her for en 4-6uker siden, og da sa han at han ikke var særlig interessert i å sende til Norge.
Hvordan gjorde du det?
Mvh. Jonas Sagli

kapli
09/10/10, 12:22
Hei! Litt off.topic nå kanskje, men mååå bare spørre..:)
Jeg har planer om å handle grenrør, 8v, puls-split med uttak for ex. w.g.
mailet han her for en 4-6uker siden, og da sa han at han ikke var særlig interessert i å sende til Norge.
Hvordan gjorde du det?
Mvh. Jonas Sagli



Fikk han til å sende som poste restante til strømstad;) Skal over til uka og hente det da. Gratis å hente ut fra posten der + han sender fraktfritt, så blir billigere enn å sende til Norge. Spurte om han ikkje kunne sende til Norge, men da blei frakta 500kr + moms, (sjølv om han kom til å skrive litt lågere sum enn prisen egentlig er)

Torra
11/10/10, 11:43
Jeg har handla, greit fornøyd med servicen men det ser ut til at pakken min har forsvunnet i posten mellom østersund og storlien :o

4life
22/02/11, 19:50
den mannen har SERVICE;)

Frigstad Racing
29/03/11, 18:11
Helt topp å handle av dem, holder god kontakt og kjapp levering. Godt arbeid også :)

Zeeker
01/06/11, 04:28
Jeg har handlet 8V ajden grenrør med pulssplit og ekstern wg.
Han svarer kjapt og sendte meg bilde av grenrøret da det var ferdig.
Jeg fikk sendt grenrøret med Bussgods til Charlottenberg :)
Enkelt og greit å handle med denne kar'n

Sevrin
22/07/11, 09:28
Åssen er kvaliteten på grenrørene hans?

Vurderer å bestille et selv.

Ekren
02/09/11, 17:13
Kjøpte grenrør der, ingenting og prike på!

anbefales!