PDA

Vis full versjon : Kaplhenke



Tinnsoldaten
19/01/10, 22:56
Er vel egentlig mer interessert i å høre andres erfaringer, da jeg ennå ikke har fått delene mine. Bestilte reaksjonsstag og Panhardstag til 140en min den 14. november. Betalte via Google Checkout eller hva det heter, og pengene ble trekt ganske kjapt. Etter ca. en måned sendte jeg mail og lurte på når de regnet med å kunne sende delene. Fikk svar etter noen dager, de drev fremdeles og lagde delene mine, og skulle holde meg oppdatert. Har ikke hørt mer, men skulle VELDIG gjerne hatt delene nå...

Hvilke erfaringer har folket? Har ikke hørt om noen som har blitt snytt, så regner vel egentlig med at de bare er litt treige.
Og hva synes dere om kvaliteten på delene? Verdt pengene?

volvoRsport
20/01/10, 12:18
Jeg har kjøpt coilover-hardware og justerbare topplater derfra. Tok vel ca. 2 uker før delene ble sendt, og da var vel alt det jeg bestilte lagervare, så det forundrer meg ikke om han bruker flere måneder på å få fabrikkert deler. Delene ser ut til å ha god kvalitet.

Tinnsoldaten
23/01/10, 02:57
Riktig... Hadde i hvertfall håpet på i det minste en mail etter drøyt to måneder da, om det er aldri så håndlagd. Er dessverre født uten veldig stor tålmodighet... Og bilen må på hjul snart, nærmer seg lakkings... Hadde håpet jeg skulle slippe å skru tilbake de gamle, rusta, råtne gummi- og stålklumpene.

Tinnsoldaten
18/02/10, 15:00
Jaja... Drøyt 3 måneder nå... And counting!

volvoRsport
18/02/10, 15:15
Jaja... Drøyt 3 måneder nå... And counting!

Fått noe svar på mail?

Tinnsoldaten
18/02/10, 18:41
Siste jeg hørte var 29.januar, da fikk jeg denne mailen etter å ha purret:

Sorry about the delay, we are still working on getting them ready.

-ben

yengis
04/03/10, 16:11
jeg bestilte i mars 08, fikk vel delene i posten rundtom mai 08. men da måtte han få tak i og bygge om/produsere fjærbeina.
men delene kom og holdt god kvalitet

Tinnsoldaten
18/06/10, 15:33
Venter fremdeles... Han svarer i det minste på mail, det skal han ha. Men 7 måneder for å slenge sammen 3 stag??? Siste jeg hørte var at han hadde omsider fått delene tilbake fra galvanisering, og skulle bare montere det sammen, men det er over en måned siden.

Kan vel nå gå så langt å si at jeg anbefaler ikke denne sjappa.

Volvo360tic
18/06/10, 16:04
leit at noe så viktige og flotte deler tar så lang tid og anskaffe da;(

Bjørseth Racing
18/06/10, 22:04
Han er sykt treig. Men han er seriøs og kvaliteten er meget bra. Sist venta jeg 2,5 måneder på justerbare momentstag.

Fortsett å mas på han så får du nokk delene dine snart.

Tinnsoldaten
30/06/10, 22:23
Kryss i taket!!! Har vært på mailern med Ben Kaplan idag, og det ser jaggu ut for at delene mine er på vei. Så det tok jo bare drøyt 7 måneder...

Tinnsoldaten
26/07/10, 13:45
Delene er omsider mottatt og montert. Ser ut til å være bra kvalitet, men jeg synes Panhardstaget var litt i korteste laget.

Anders Dybvadsskog
24/04/12, 11:47
Oj, håper jeg slipper å vente så lenge:p bestilte derfra på søndag å pengene ble trekkt samme dag, skal si ifra når jeg hører noe fra dem.

Anders Dybvadsskog
03/05/12, 11:29
Har ikke hørt noe ennå jeg værtfall.. svarer ikke på mail heller.

Tinnsoldaten
03/05/12, 20:41
Ville ikke holdt pusten. Tar dagevis før han svarer på mail.

Anders Dybvadsskog
04/05/12, 09:52
Fant ut det når jeg sjekka pakkepriser, gikk jo en måned mellom svar, men tenkte at hvis jeg bestilte så ville det gå fortere enn han fikk til å svare, så feil kan man ta:p

Anders Dybvadsskog
21/05/12, 20:17
Fikk mail i dag, da hadde han et sett klar, han lurte om jeg ville ha gatefjærer, er det noe annet en det da?:p vil ikke ha rallyfjærwr:p

volvoRsport
21/05/12, 20:31
Fikk mail i dag, da hadde han et sett klar, han lurte om jeg ville ha gatefjærer, er det noe annet en det da?:p vil ikke ha rallyfjærwr:p

Gatefjørene var nok de jeg fikk bak, var altfor lange. De foran fikk jeg aldri prøvd før alt ble solgt.

Anders Dybvadsskog
22/05/12, 05:59
Ja vi får se hva som kommer:p

Anders Dybvadsskog
05/06/12, 17:30
Mottok mail igjen nå,
Det skulle vist bli sendt i kveld eller i morgen. Vi får se:p

Anders Dybvadsskog
11/07/12, 19:16
Har henta dem nå, virker som skikelig kvalitet på det værtfall, gleder meg til å prøve dette på bilen:)

Anders Dybvadsskog
17/07/12, 17:43
Fikk varene etter 2 måneder, gikk fort når det først ble sendt, virker som har bruker tiden på å skaffe og lage delene.