PDA

Vis full versjon : Oppkobling av el.vinduer volvo 740



jacobsen
06/10/10, 23:11
Mårnings pårnings :) kjøpte meg el.vinduer fra 740 eller 760, og har nå fått de i posten. Montering av brytere og motorer tipper jeg går greit, men det var koblingene og alle ledninga da.. jeg har ei Haynesbok til 940 90-96 som jeg bruker (brukbart det?). Men i tillegg er noen av 1,5 kvadratsledningene (de tynneste) kappa av. Også lurer jeg på, hvor skal jeg hente strøm, og hvilken av ledningene skal de kobles på? :) setter pris på svar :D

s4nd3r
07/10/10, 16:02
eg kobla opp elvindu i gamlebilen.. fikk med heile kabelmatta fra bilen el vindua var plukket ut av.. satt meg ned med 740 bibelen og bjynte og studere koblings skjema..

du finner ut av det til slutt.. :)

var noe med den rosa ledninga trur eg... 3 år siden eg kobla det opp....

jacobsen
07/10/10, 19:50
Ja, håper jeg slipper å kjøpe enda ei haynesbok :) noen plass på nettet med ledningsnett for 90modell? kabelmatte, hva er det? :P

men det jeg syns er rart er at 'radiator fan' blir blandet inn i el-vinduene. (jeg går faktisk elektro andreåret og kan skremmende lite) :S

s4nd3r
07/10/10, 20:24
eg har aldri gått electro. og fikk det til.. hehe.. :)
kjøp deg 740 hynes boka.. elnette i 940 og 740 tviler eg sterkt på er likt...


meen. sjekk om heisene framme passa før du bjynder..
dei passa ikkje på bilen min..
heisene kom fra en 760 runt 86 mod...
og skulle inn i en 740 92 mod.. måtte kappe og sveise litt på heisene... blei ikkje heilt vellykka. men funka.. 92 mod en har fått samme inmat i dørene som 940n..

men passer kansje i 90 moden din.. :)