PDA

Vis full versjon : delenummer på politigitter / aluplate under bilen? V70



Nilsebu
06/10/10, 23:06
Hvis jeg husker rett så er dette originalt utstyr på V70. Er det en lett aluplate som sitter under bilen, eller er det det gitteret?

Har lest litt om dette for leenge siden, og det var litt snakk om at dette kunne svekke kjøreegenskapene pga feil vektfordeling eller noe?

Takker for svar :)

Morgis
06/10/10, 23:08
er ekstrautstyr dette politigitteret.
Veier noen kilo.

man kunne også få et plastpanne som dekket hele framstillingen, men er ingen som bruker den egentlig

Nilsebu
06/10/10, 23:12
ok. Jeg har et plastdeksel som dekker intercooler osv... + den ene grillen var integrert i den vanlige fangeren. Hvordan får du denne på når R-fanger er montert? Ser ikke ut så den passer lengre selv om den grillen er tatt bort + ser ut så den kolliderer med den ekstra oljekjøleren?

Per Turbo
07/10/10, 09:39
Veier 8kg så det betyr ikke veldig store greiene for egenskapene..

AWD 8624108
FWD 9451954

Nilsebu
07/10/10, 09:46
Takker :) Du har vel ikke prisen på den til fwd foran deg? :)

hgnubel
07/10/10, 11:56
Kostet 1315,41 inkl mva hos Frydenbø i juni ihvertfall :)

Nilsebu
07/10/10, 13:16
lå rundt 1300 her også.. men gikk heller for det plastikk dekselet.

mrstfu
07/10/10, 16:52
jeg har plastikk som dekker fra fanger, under radiator og til travers, derfra har jeg en plastplate som dekker fra travers til bak bunnpanna. har fått høre denne heller ikke er veldig vanlig å bruke, har uansett tatt den av, og merker ingenting til det. har jo fått høre at med "dagens biler" med lite plass og "splash pans" overalt, må en motor ha mer guidet lufttilførsel for å holde seg i temperatur. derfor det anbefales varmeskjold rundt luftfilteret, ettersom det ikke er nok luftbortførsel til å senke temperaturen i motorrom.

veldig off topic her, beklager, blei litt ivrig:D