PDA

Vis full versjon : Enkeltmasse svingghjul til 940, 240mm utgave?



OleKristian
06/10/10, 13:35
http://www.timosmotor.com/produkter/category/7/sv%C3%A4nghjul

Har tittet litt på sv svinghjulet til høyre der, er det noen som vet om det er 240mm slik at jeg kan bruke det eksisterende 240mm forstera clutch kittet mitt?

evnt. hvilket clutchkit jeg bør kjøre for å bruke 228mm enkeltmasse (har liggende)

volvoRsport
06/10/10, 17:39
Svinghjulet er for 240mm clutch ja. Kan bruke den clutchen du har, men vil nok bråke litt hvis du kjører ufjøret lamell.

Breide
06/10/10, 18:02
kjører svinghjul fra timos og det fungerer knall.. sachs tp-712 trykkplate og organisk lamell..
Fungerer like bra som f svinghjul med fjøra lamell.Følger utløserlager også.. eneste man må gjøre om man kjører m90 er å flytte vippepunktet for den clutcharmen.
Kan anbefale det svinghjulet fra timos.. God service også

volvoRsport
06/10/10, 18:35
kjører svinghjul fra timos og det fungerer knall.. sachs tp-712 trykkplate og organisk lamell..
Fungerer like bra som f svinghjul med fjøra lamell.Følger utløserlager også.. eneste man må gjøre om man kjører m90 er å flytte vippepunktet for den clutcharmen.
Kan anbefale det svinghjulet fra timos.. God service også

Ingen ekstra ulyder ved å kjøre ufjøret lamell? Sett andre som har skrevet at det blir litt ekstra lyder uten fjøret lamell.

Breide
06/10/10, 18:42
nei ingen lyder.. akkurat som å kjøre vanlig fjøra lamell
Kjører ufjøret lamell på svinghjulet, kan ikke ha fjøra lamell da det ikke er plass til dette på svinghjulet.

jonass
07/10/10, 21:14
Kan bli litt rakling i kassa når den står i fri etter lang tids bruk.

OleKristian
15/10/10, 16:07
Takk for svar folkens, da blir det nok handlet straks.. kjører med tp-712 plate og 6puck sinterlammel fra kl-racing... blir sikkert litt hakkete ved start, men det får en tåle..


Breide: Hvor mye flyttet du tappen?

Breide
19/10/10, 21:58
Husker ikke helt hvor mye det var.. men et par mm flyttet jeg den